Barracuda Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Själv kör jag med en GTA3 trainer bara till att trycka shift+u och fotot är redigerat och klart. Man får hämta fotot där man har trainernUltimate_Trainer_3.5.exe Redigerad 30 november, 2003 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 här sitter min printscreen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The insect Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 här sitter min printscreen iaf konstigt taenbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Bra guide. Den faller bara på att alla inte har Paint som en ikon i Taskbaren Du kunde skrivit att man även kan ta Kör och sen skriva mspaint eller gå in på Start/Program/Tillbehör/Paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 sluta tjata på att eran printscreen inte sitter där hans sitter. Engligt standaren så ska den sitta där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 sluta tjata på att eran printscreen inte sitter där hans sitter. Engligt standaren så ska den sitta där JUPP! SOM MIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Jag har inte alls ett konstigt "taenbord" Redigerad 30 november, 2003 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts