don_salvatore87 Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag tycker att man ska kunna köpa en bil och om man gör ett uppdrag och ställer bilen utanför så ska bilen vara kvar när man kommer tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jo...de e bättre...bilarna försvinner ju otroligt snabbt när man lämnar dom i gtaIII...i GTa2 står alla bilar man snott från en parkering kvar så länge man inte stänger av...det var bekvämt att ha en bil som alltid stod kvar där..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jo...de e bättre...bilarna försvinner ju otroligt snabbt när man lämnar dom i gtaIII...i GTa2 står alla bilar man snott från en parkering kvar så länge man inte stänger av...det var bekvämt att ha en bil som alltid stod kvar där..... Jag håller med. Det är så tråkigt att bilarna bara försvinner i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag tycker mig ha sett att dom har fixat de!! Dom har ju oxå fixat så att man kan se längre i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag tycker mig ha sett att dom har fixat de!! Dom har ju oxå fixat så att man kan se längre i VC BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Lämmnar man 10st pcj-600 utanför... sen står man bara och tittar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag tycker att man ska kunna köpa en bil och om man gör ett uppdrag och ställer bilen utanför så ska bilen vara kvar när man kommer tillbaka Vadå köpa.....GTA går ut på att man gör nåt olagligt Grand Theft Auto betyder ju Grov Bilstöld så det är ju meningen att man ska sno de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Jag vill inte köpa bilar jag vill MÖRDA folket i dom och sen sno... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Jag vill inte köpa bilar jag vill MÖRDA folket i dom och sen sno... Men visst vore det grymmt om det fanns bilhandlare som man kunde sno bilar från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Man kommer in till bilhandlaren "I want a new car -Follow me this is good.. -F*ck you PoW..." så snor man den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Man kommer in till bilhandlaren "I want a new car -Follow me this is good.. -F*ck you PoW..." så snor man den! hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts