3reZZ Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 tycker ni om spelen... själv tycker jag alla spelen e grymma.. det nyaste e juh lett grymmast..(Underground) Storyline.. Man börjar som en ung oerfaren skatare i New Jersey. Från lokala miniramp-sessions med dina kompisar till världstävlingar, det är upp till dig att lyckas!! Proffsen hjälper dig på vägen, lyckas du riktigt bra kan du hjälpa dem senare I spelet! -- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Tycker att ettan var bäst eftersom det var det enda realistiska i serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 tvåan är också kul, älskar att slida! så jävla skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 någon som spelat underground? funderar att skaffa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 jag har spelat.. det är kul kanske ska köpa det jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 27 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 det e assskul.. speciellt att man kan spela online.. ska få det.. har spelat det på mässan bara:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Jag har hört av en jag känner att man ska kunna sno pansarvagnar och liknande i TH: Underground, om det stämmer så säger jag bara "Shit, vilket fjolligt spel!". I ett skatespel ska man inte kunna göra sånna saker. Men jag tror inte riktigt att det stämmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 27 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 mm tror man kan det.. jag såg det på en reklam har jag för mig på mtv.. men man kan köra bil.. jag själv tycker det e fett grymt.. sen kan man juh gå runt med brädan i handen. det e rätt cooolt oxo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Jag har hört av en jag känner att man ska kunna sno pansarvagnar och liknande i TH: Underground, om det stämmer så säger jag bara "Shit, vilket fjolligt spel!". I ett skatespel ska man inte kunna göra sånna saker. Men jag tror inte riktigt att det stämmer... jag har spelet och man kan åka bil, i en bana finns det stridsvagnar men om det går att åka dom vet jag inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 27 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 men haar du online adaptern ? ere skoj å köra bil ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 jag har det på xbox, har heller inte xbox live. det är ganska roligt men en sak är kass och det är att det är att det finns en bil på varje bana och den står på ett visst ställe så om man kör tvärs över hela stan och sen vill gå ut där så när man trycker på knappen så hamnar man där man hittade bilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 det är bra att man kan gå, då kan man gå till hustak och hoppa ner med skateboarden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 e det nån som ahr spelet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jag har Tony hawk pro skater 3PCdemo,3PS1, ochså har jag spelat Tony hawks pro skater 2 och 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts