the-copy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 har ni lokaliserat SweC-Straße? (rad 14 o 15) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Haha, känn dig aegd hultan!! Jag har dig på film nu.. Vill se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Vill se! jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Vill se! Jag med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 hultan almighy, NOW ON A MOVIE-TRAILER!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 har ni lokaliserat SweC-Straße? (rad 14 o 15) Jodå, jag sitter där. Men jag fattar inte varför de kallar raderna SwecStraße, det är ju bara några stycken från SweClockers där... Har varit på två föreläsningar idag. Den första föreläsningen hade det svenska spelföretaget Massive hand om. De beskrev hela vägen från ide till produkt och gav oss även lite exklusiva glimtar från deras kommande spel, Ground Control II. Indirekt fick jag mer förståelse för relationerna mellan R* North/R* Games/Take-Two och hela spelbranchen. Mycket tydligt och bra. Man kanske skulle ge sig in i spelbranchen ändå, verkar ganska kul Den andra föreläsningen hade Microsoft hand om. De pratade om .NET vilket jag börjar förstå nu. Men nu till det absolut bästa! ALLA på DremHack som studerar ska få en fullversion av Visual Studio .NET HELT GRATIS! (värde 10 000 kr). Vi får tillgång till en MS-server om 2-3 veckor där vi kan ladda ner allt (2.7 GB) och produktnyklar får vi hemskickade via email! Enormt! Mer då... hmm... det finns en farlig robot nära ena ingången. Varje gång jag går förbi den vänder den sig mot mig och följer efter. En gång när jag ställde mig framför roboten och började studerade den så tände han två strålkastare, sa "Hasta la vista, baby" och började åka rakt emot mig i hög fart. Tur att robotens område begränsas av några slingor i golvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Mer då... hmm... det finns en farlig robot nära ena ingången. Varje gång jag går förbi den vänder den sig mot mig och följer efter. En gång när jag ställde mig framför roboten och började studerade den så tände han två strålkastare, sa "Hasta la vista, baby" och började åka rakt emot mig i hög fart. Tur att robotens område begränsas av några slingor i golvet LOL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 (redigerad) Mer då... hmm... det finns en farlig robot nära ena ingången. Varje gång jag går förbi den vänder den sig mot mig och följer efter. En gång när jag ställde mig framför roboten och började studerade den så tände han två strålkastare, sa "Hasta la vista, baby" och började åka rakt emot mig i hög fart. Tur att robotens område begränsas av några slingor i golvet Roboten är lite jobbig faktiskt, som när man ska gå till sovsalen och är så trött att man knappt ser nåt kommer den och ställer sig ivägen eller följer efter en liten bit.. Redigerad 29 november, 2003 av Mika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Roboten är lite jobbig faktiskt, som när man ska gå till sovsalen och är så trött att man knappt ser nåt kommer den och ställer sig ivägen eller följer efter en liten bit.. den är rolig.. Jag ska nog gå och sparka på den lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) sparka lite från mig med... fan va trött jag är nu, men man kan inte tro att det är slut om några timmar, det är ju lite synd :'( Men det har ju vart skit kul Redigerad 30 november, 2003 av Mika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Hultan: skojar du eller? det vore ju helt otroligt med .NET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Vad roligt Dreamhack verkar vara Ballt med den galna roboten @ Stell, sparka på den från mig när du ändå håller på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Vad roligt Dreamhack verkar vara Ballt med den galna roboten @ Stell, sparka på den från mig när du ändå håller på Klart jag kan göra det... Kolla vad roliga saker folk skriver i #dreamhack http://81.162.122.13/porr.avi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Klart jag kan göra det... Kolla vad roliga saker folk skriver i #dreamhack http://81.162.122.13/porr.avi eller #dreamhack.bäver stakars kille (Birger_Hjullbergs @ lunar) Redigerad 30 november, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 eller #dreamhack.bäver stakars kille (Birger_Hjullbergs @ lunar) Han är ju kändast på DHw03 nu, men jag skulle inte vilja va honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Ja, shit vad känd han blev och vilken stämning som uppkom Den här kvällen har varit helt fenomenalt rolig En annan rolig sak var när någon på lanet busringde till en person vid namn "Birgitta Hacker", uppgav att han var från Telia och sa att han ville stänga ner hennes telefonlina på grund av säkerhetskrav (ville inte ha någon Hacker som kund) Sen var det en massa compos, resultatet från vattenruchebanerejset, att stula en gbgubbe, osv osv. The Dreamhack Game fortsatte med. Ett roligt spel där DreamHack var spelplanen. Man skulle göra olika uppdrag och i de flesta var man tvungen att leta ledrådar överallt i hela områder för att lösa gåtor. Mycket roligare än det kanske låter! Jag bifogar expressens löpsedel med. Lite dålig kvalite men ni ser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Ja, shit vad känd han blev och vilken stämning som uppkom Den här kvällen har varit helt fenomenalt rolig En annan rolig sak var när någon på lanet busringde till en person vid namn "Birgitta Hacker", uppgav att han var från Telia och sa att han ville stänga ner hennes telefonlina på grund av säkerhetskrav (ville inte ha någon Hacker som kund) Sen var det en massa compos, resultatet från vattenruchebanerejset, att stula en gbgubbe, osv osv. The Dreamhack Game fortsatte med. Ett roligt spel där DreamHack var spelplanen. Man skulle göra olika uppdrag och i de flesta var man tvungen att leta ledrådar överallt i hela områder för att lösa gåtor. Mycket roligare än det kanske låter! Jag bifogar expressens löpsedel med. Lite dålig kvalite men ni ser! Håller med om att var j*vligt kul med busringningen. Nått annat som varit kul är blandannat "GTA" filmen, den var häftig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Håller med om att var j*vligt kul med busringningen. Nått annat som varit kul är blandannat "GTA" filmen, den var häftig Nu är det snart slut.. :'( Jag vill inte åka hem.. :'( Det har iaf vart en jävla upplevelse och jag tycker alla ska åka till DH nån gång i sitt liv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Vaknade nyss av en väckningskomité på 100-200 personer som stormade sovsalen och roppade "VAKMA! VAKNA! VAKNA!"... Så nu är det bara några få timmar kvar. Om 2h stängs nätverket, om 4h elen och om 5h dörrarna. SwecStraße är defekt. Sorgligt Det värsta med DreamHack är slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Ja, shit vad känd han blev och vilken stämning som uppkom Den här kvällen har varit helt fenomenalt rolig En annan rolig sak var när någon på lanet busringde till en person vid namn "Birgitta Hacker", uppgav att han var från Telia och sa att han ville stänga ner hennes telefonlina på grund av säkerhetskrav (ville inte ha någon Hacker som kund) Sen var det en massa compos, resultatet från vattenruchebanerejset, att stula en gbgubbe, osv osv. The Dreamhack Game fortsatte med. Ett roligt spel där DreamHack var spelplanen. Man skulle göra olika uppdrag och i de flesta var man tvungen att leta ledrådar överallt i hela områder för att lösa gåtor. Mycket roligare än det kanske låter! Jag bifogar expressens löpsedel med. Lite dålig kvalite men ni ser! Haha fan va skön stöld av GB-Gubben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts