Karatemorfar Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Vem är det du beskriver Stellhell? Hultan !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Jaha, så du har smygfotat mig, bara för det ska jag smygfilma dig sedan Jäkla stor projektorduk dom hade denna gång. Och i mitten av hela området har dom byggt upp ett stort torn med där några DH-crew sitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 hur stort är dreamhack? lite efterbliven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Haha, känn dig aegd hultan!! Jag har dig på film nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 ja vill vara där :'( F*CK 011!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 fan va gött det är och kunna sitta och tanka som en idiot... man sitter ju på 56k i vanliga fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 hur stort är dreamhack? lite efterbliven 5000 + Crew. PS. Microsoft-karossen är inte lite snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 (redigerad) Kollar på webbcams shit mycke människor och blåa skärmar... Ascoolt som synd e så vet jag inte riktigt vad Dreamhack e(va) men har fått reda på saker nu med den här topicen så tack tack *Edit* Vad gör man om man e lite dum så kan man ju tror att man sitter och hackar sej in på sidor(lr gör man det) men allvarligt vad gör man??? E det som ett enda stort LAN party eller? Redigerad 28 november, 2003 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 5000 + Crew. PS. Microsoft-karossen är inte lite snygg! det var inte lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Vart får man tag i en så keps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Det finns hemsidor där du beställer kepsar med vilken text du vill, nästan iaf ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Vart får man tag i en så keps? Man köper den av Hultan för 400Kr Karate: Finns inte att köpa på såna ställen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Man köper den av Hultan för 400Kr Karate: Finns inte att köpa på såna ställen.. jaha den kepsen den tänkte jag köpa. Men fick inte för föräldrana . Är VC logan ett kliste märke eller är det broderat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Vart får man tag i en så keps? Finns inte att köpa, tyvärr Var nyss på en föreläsning om fysikmotorer i spel. Riktigt tufft! Det var ett svenskt företag som hade jobbat med en fysikmotor i 4 år och jag lovar er, de demo/dev-testen vi fick se var i stil med HL2-motorn + HAVOC-motorn! Mycket facinerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Finns inte att köpa, tyvärr Du fick väll den igenom R*? Då borde man väll kunna köpa den igenom GTAsajtenUF när ni får sälja saker från R* warehous, eller . BTW Ta lite mer bilder och ha kul om ni inte redan har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Det är för mörkt för att ta bilder nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Du fick väll den igenom R*? Då borde man väll kunna köpa den igenom GTAsajtenUF när ni får sälja saker från R* warehous, eller . BTW Ta lite mer bilder och ha kul om ni inte redan har det Nej, den kepsen har inget med Rockstar Warehous att göra. Den, alla vykort (och annat jag har fått med) kommer direkt från ett minimalt lager på Rockstars huvudkontor i New York. Inget man kan köpa! Btw, var på en lektion 3D Studio Max nyss. 90 min tog det och läraren kom direkt från linköpings universitet. Btw2, har en film från den där 3d-motorn som jag skrev om förut. Ladda ner (24 mb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Då har man gått upp efter att ha sovit i några timmar... Men man är ju fortfarande lite trött, men vad gör det när man sitter på DH?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Nej, den kepsen har inget med Rockstar Warehous att göra. Den, alla vykort (och annat jag har fått med) kommer direkt från ett minimalt lager på Rockstars huvudkontor i New York. Inget man kan köpa! Altså Är kepan unik!!! vill ha en sån!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Nej, den kepsen har inget med Rockstar Warehous att göra. Den, alla vykort (och annat jag har fått med) kommer direkt från ett minimalt lager på Rockstars huvudkontor i New York. Inget man kan köpa! Btw, var på en lektion 3D Studio Max nyss. 90 min tog det och läraren kom direkt från linköpings universitet. Btw2, har en film från den där 3d-motorn som jag skrev om förut. Ladda ner (24 mb) unikt föremål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts