Hultenius Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 http://www.dreamhack.org/dhw03/grafik/dhw03_logo_v1_1.gif Nu är det inte långt kvar! På torsdag smäller det! Dom första bilder har kommit upp på denna adress: http://www.dreamhack.org/dhw03/foton/ Jag har även kommit över och lagt upp 5 störtsköna filmer från DHS03. >> Ladda ner (128 mb) (Tur att du inte fick sopjobbet stell ) 4 gamla filmer från DHW01: >> Ladda ner (11 mb) Dessutom en 12X9 meter projektorduk med markadens bästa projektor. Felix eat&go bjuder varje dag alla deltagare på en bit Capricciosa eat&go Minipizza. Och hör och häpna! Lunarstorm sätter upp en egen server, bara för DH 1!!! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Jag som hade vellat åka dit... Men hann aldrig få tag i några biljetter. :'( Det går väll en i sommar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Jo, men den på sommaren är inte lika kul. Varför? - Det är sommar - Inga scene-compon och mindre evenemang - Det kommer bara 4000 - Mest CS och spelturneringar - Sämre stämning - För varmt Man ska dit på Wintern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 (redigerad) Glöm nu inte kameran för allt i världen! Edit: ... och ha så kul! Redigerad 25 november, 2003 av Blaque Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Tänkte åka iår har varit där 2 Gånger Winter är bäst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Nepp, var på nollelva..så jag skippar nog DHW2k3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Ha så kul då Kom Ihåg Kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 här har ni 5webbkameror, som uppdateras varje min http://www.lana.nu/?pid=5&aid=40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Synd att man inte fick flytta datorn. Min kompis hade en biljett över. TA MED KAMRAN, hultan lele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Ha så kul. Ska nog dit nästa vinter. Orkade inte åka ca 50 mil endast för DH... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 visst e de stell och jocken och hultan som ska dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 ta me kameran bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 typ så kommer project entropia vara där själv skulle jag aldrig ens tänka på att åka dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Skulle säkert vara roligt att komma... Men jag kan nog inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 ja suger för mkt för o va med där... psst... min polare ska göra ett eget lan... 20 pers ska redan komma... o 5 av dom e tjejer :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 visst e de stell och jocken och hultan som ska dit? Egentligen skulle jag dit, men jag drog till 011 LAN istället...ångrar det, vill till DH :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 ta med er kamera! som alla säger! och spendera nu inte pengarna på nåt jävla skit ni hittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Jag fick han på bild.. Det är han som sitter i svart tröja med vita ränder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 NAJS! och vc hatten är på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Vem är det du beskriver Stellhell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts