marulf Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 mycket snart har ja gta3 tillps2 vad tycker ni man skall testa altså något kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Öh har du inte det redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Köp till PC istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 satsa på vc i stället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ja! ... onödigt eftersom det släpps snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Det är aldrig försent att börja spela något GTA-spel, när jag spelade GTA2 första gången hade GTA3 till PC redan släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Som jag sagt tidigare testade jag GTa2 före GTA.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag testade först GTA sen GTA2 sen GTA3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag testade först GTA sen GTA2 sen GTA3... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Ni hade glömt att Gta London fanns. Jag körde naturligtvis gta först sen London och sen gta2 och sist gta3.Jag tycker du ska köpa Vc eftersom det är mycket bättre med alla nya saker men hur man kan kontrollera styrningen och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Ni hade glömt att Gta London fanns. Jag körde naturligtvis gta först sen London och sen gta2 och sist gta3.Jag tycker du ska köpa Vc eftersom det är mycket bättre med alla nya saker men hur man kan kontrollera styrningen och så. vadå glömt? jag har aldrig spelat det... http://svg.st/tongue.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
*kiid* Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Köp Gta3 och runda det,sen kan du runda Vc. För gta3 är ett jä*ligt kul spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Ja men hällre skulle jag köpa vice city först om båda fanns ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 grejen e att ja köper de begagnat och då får ja ps2 resident evil GTA3 och nått bajs spel men självklart kommer jag ju köpa vc jag har alla gta till playstation förutom london.... i mårgon kl 12.00 har jag det.... e lonodon ul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 grejen e att ja köper de begagnat och då får ja ps2 resident evil GTA3 och nått bajs spel men självklart kommer jag ju köpa vc jag har alla gta till playstation förutom london.... i mårgon kl 12.00 har jag det.... e lonodon ul? Om du gillar GTA1 och är sugen på nya uppdrag och bilar ska du testa GTA London. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Han ni sett PanZarvagneen i london ser ut som en skrot bil med kanon på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Han ni sett PanZarvagneen i london ser ut som en skrot bil med kanon på! Jag tycker den e lite klumpig men annars är den snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Vapnen e annars coola i London! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Vapnen e annars coola i London! Ska vi testa att spela GTA Lodon multiplayer nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 ska skaffa gta:london Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts