DiazEvil Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Jag har hittat en fruktansvärt stor bugg. Jag åkte tåg, o när jag skulle kliva av var världen uppochner! Har råkat utför det 2 ggr. Fast går man lite fram och tillbaka kommer den normala bilden fram igen. OBS! Bara tunnelbanan på Stauton Island. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Om du menar buggen där man hamnar under marken så är den buggen gammal och väl utforskad av många (mig )!! Är allt "uppochned" eller hamnar du under marken, på "taket" av tunneln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Jag har också varit med om det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Jag vill se, visa screen! Jag vill se, visa screen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 25 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Tyvär så vet jag inte hur man lägger upp en screen. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Tyvär så vet jag inte hur man lägger upp en screen.:"> Ladda ner Fraps... finns säkert på download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Ladda ner Fraps... finns säkert på download.com Och det finns garanterat på fraps.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Ladda ner Fraps... finns säkert på download.com lägga upp bilder.. inte ta dom.. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 då får jag väl förklara en gång till:¨när du är inne i spelet och ska ta en screen så trycker du på knappen "prin screen" brevid F12...sen trycker du alt+tab eller på windows knappen...du går in i paint eller nåt program och trycker ctrl+v och sparar den som jpeg...när du ska lägga upp den på gtasajten så lägger du först upp bilden på uppladdning sida och tar adressen till bilden...sen trycker du på reply i en topic...trycker på knappen IMG och lägger in adressen till bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 då får jag väl förklara en gång till:¨när du är inne i spelet och ska ta en screen så trycker du på knappen "prin screen" brevid F12...sen trycker du alt+tab eller på windows knappen...du går in i paint eller nåt program och trycker ctrl+v och sparar den som jpeg...när du ska lägga upp den på gtasajten så lägger du först upp bilden på uppladdning sida och tar adressen till bilden...sen trycker du på reply i en topic...trycker på knappen IMG och lägger in adressen till bilden eller så använder man "File Attachments" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Tyvär så vet jag inte hur man lägger upp en screen.:"> Checka Karatemorfars Guide <--- Där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts