online Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 vart liger ricardo diaz´s mansion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Starfish Island...ön i mitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Vad menar du med Ricardos mansion? Det är ju mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Och det är inte det enda jag äger I Vice City...hmm, när jag tänker på det så äger jag allt som finns att äga det, men nu har jag flyttat till sverige o softar framför burken, men nästa sommar ska jag åka till san fransisco också, visste ni att deras smeknamn är San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr Chich Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Och det är inte det enda jag äger I Vice City...hmm, när jag tänker på det så äger jag allt som finns att äga det, men nu har jag flyttat till sverige o softar framför burken, men nästa sommar ska jag åka till san fransisco också, visste ni att deras smeknamn är San Andreas? hehe... GTA 3 utspelar sig i Liberty City Sen kommer GTA: Vice City det går nåt snack att nästa staden kommer vara San Andreas det ä juh alla banor från den första GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts