_jon_Gotti_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Tjaa, man får väll köpa ps2 då..... orkar inte vänta tills 2003 bara för ett data spel! Har ingen aning om vad det kostar bara ,någon som vet?? Mvh fredde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 2500kr på onoff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 1700 - 2700 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 2400 på elgiganten, men jag rekommenderar att låna ett från någon videobutik, om du bara hade tänkt att köra Vice City då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Hultenius, Hur länge kan man låna eftersom allt jag har hört och sett om gta vc så blir det nog några års spelande Mvh fredde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jo, det är klart. För mig blir det att spela igenom spelet lite kort på PS2 eftersom att det kommer att kosta 40kr/dag, jag räknar med att låna det ca 12 dagar. Men jag kommer njuta mer av det när det kommer till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Har du inte PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Om man lånar nått så brukar man inte ha det hemma... Och, nej han har inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Va inte så sur lilla gubben!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Va inte så sur lilla gubben!!! Det är ju ganska självklart att man inte lånar det om man har det hemma! Jag tror förresten att StellHell inte gillar att bli kallad lilla gubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Det är ju ganska självklart att man inte lånar det om man har det hemma! Jag tror förresten att StellHell inte gillar att bli kallad lilla gubben. Nej för han vill bli kallad Staffan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Nej för han vill bli kallad Staffan Du din jävla snorunge..... SLUTA KALLA mig STAFFAN!!!!!!!!!!!! (Ta inte illa upp men jag hatar värkligen det namnet!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ok När ni använder Sta**an sätt 2st ** istället för ff så blir STELLIZ LUGN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ok När ni använder Sta**an sätt 2st ** istället för ff så blir STELLIZ LUGN! Eller så behöver man inte skriva det och skriva StellHell, stell, Stellan m.m m.m istället!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Jag bryr mig inte om staffan tar illa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Bara skojja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Nu blir han ledsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts