Bubbli Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Jag har två eller tre frågor som e ganska viktiga eller det beror på... 1,Vad gör en modderator??? 2,Vad e kraven??? Svara gärna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 1. Låser och flyttar topics, kan ge varningar också tror jag. 2. Att man är bra för det jobbet, d.v.s. kan ta ansvar och att Hultan litar på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Okej några mer krav??? Typ ålder måste man ha sina föräldrars påskrift eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Okej några mer krav??? Typ ålder måste man ha sina föräldrars påskrift eller nåt??? Påskrift?? Varför det?? Så länge Hultan tycker det är ok så behövs väl inget mer. Och åldersgräns, Hultan tar ju dom som han tycker verkar mogna, men inga under 15 år eller nå't... jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Okej tack men varför inga under 15? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 (redigerad) Okej tack men varför inga under 15??? Har väl med mognad och göra... man sätter ju inte en åttaåring som moderator direkt. *EDIT* Men 15 år är ingen gräns, det ligger väl där nånstans. Alla moderatorer är ungefär så gamla. Redigerad 24 november, 2003 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts