danil89 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Jag tycker att man ska ha åldersgräns på GTAsajten eftersom att man måste vara 18 år för att köpa gta-spelen. Tyvärr så får ju inte jag vara med då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Det här har diskuterats miljarder gånger, och varje gång har vi kommit fram till att det bara är dumt med åldersgräns och att det är omöjligt att kolla att dom verkligen lyder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Detta kanske är något: §1.4 - Alla som är under 13 år gamla får inte lämna någon data på forumet. Undantag för de som registrerade sig innan den ----. (OBS! Ej i drift än! Hultan skulle bygga ett system eller vad han så för ett tag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 (redigerad) Detta kanske är något: Hultan skulle bygga ett system eller vad han så för ett tag sedan. Det har jag nog missat. EDIT Han sa nog det under min... "inaktiva" tid. Redigerad 24 november, 2003 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Jag tycker att man ska ha åldersgräns på GTAsajten eftersom att man måste vara 18 år för att köpa gta-spelen. Tyvärr så får ju inte jag vara med då! Men lägg av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 (redigerad) nu tas såna här saker upp igen är man inte accepterad för man är mindre eller jag säger så här om nåt ska vara bra för barn som är 6-8 år. så tycker jag att när man ska registera sej så måste man skriva när man är född. man mäste, och sen dom barnen som är mindre en ti.ex. 12 kan inte gå in på "Gta: Vice city" och gta III och äldre "gta-spelen" jag vet att de inte kommer gå, för en unge kan ju fixa en annan reg t.ex. på en dator i skolan Redigerad 24 november, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 blir bara diskrimmingerings frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Jag tycker iallafall att det inte är bra att barn sitter och spelar spel som GTA. Någon som håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts