R2D2 Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Hur skapar man nya bilar?? 1. Hur skapar man en bil i ZModeller?? Jag får inte ut ett enda objekt, hur gör man (lägg gärna ut en skärmdump). 2. Hur skapar man en txd-fil till sin bil? (Lägg gärna ut en skärmdump) Hoppas att jag får hjälp av någon med dessa frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Öhh!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Hur skapar man nya bilar?? 1. Hur skapar man en bil i ZModeller?? Jag får inte ut ett enda objekt, hur gör man (lägg gärna ut en skärmdump). 2. Hur skapar man en txd-fil till sin bil? (Lägg gärna ut en skärmdump) Hoppas att jag får hjälp av någon med dessa frågor. jag tror inte att nån här kan zmodeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Hur skapar man nya bilar?? 1. Hur skapar man en bil i ZModeller?? Jag får inte ut ett enda objekt, hur gör man (lägg gärna ut en skärmdump). 2. Hur skapar man en txd-fil till sin bil? (Lägg gärna ut en skärmdump) Hoppas att jag får hjälp av någon med dessa frågor. ZModeller va det svåraste program jag har försökt göra något med... Jag lärde mig bara lite... Hedagarden tror jag kunde lite om det...tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag lärde mig bara lite... Hedagarden tror jag kunde lite om det...tror jag... Det var ytterst lite...jag kunde ta bort taken och flytta lite, men annars var jag kass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Det var ytterst lite...jag kunde ta bort taken och flytta lite, men annars var jag kass... Det måste varit det svåraste program jag försökt mig på i hela mitt liv... Då är Autocad en barnlek mot det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Det måste varit det svåraste program jag försökt mig på i hela mitt liv... Då är Autocad en barnlek mot det där... Håller med att Autocad är lättare....har dock inte hållt på så mycket med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Håller med att Autocad är lättare....har dock inte hållt på så mycket med det... är det också för GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 är det också för GTA3? Nej, det är väl mer ett avancerat "ritnings"program. Man kan göra bra hus ritningar mm. Rätta mig om jag har fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Nej, det är väl mer ett avancerat "ritnings"program. Man kan göra bra hus ritningar mm. Rätta mig om jag har fel.... Precis.. Man använder det när man ska göra verktyg oxå.. (tror inte ni förstår vad jag menar med verktyg..inte hammare o sånt..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts