saffecool Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 programmet finns på http://www.divxland.org/gta/shoutcastradio/ och här:GTASCRadio.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Coolt men du skulle ha lagt den här topicen i modding! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Coolt men du skulle ha lagt den här topicen i modding! jag visste inte vart jag skulle lägga den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Flyttad + Tagit bort Caps Lock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 WOOW!! Jag ska testa det så fort jag kan/vill/vågar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Vågar? Är du rädd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 minigun: klart att jag inte är! Jag har testat och exprimenterat lite nu, otroligt smart uppbyggt!! Två mp3filer, en 00 och en 01 (00 först och 01 sedan) som spelas upp. Medan 00 spelas så buffras 01 och när väl 01 kommer igån så buffras 00 om igen där 01 slutade!! Att ingen har hittat på den otroligt finurliga metoden förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 vad gör den här modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 vad gör den här modden Läs topicens titel? Annars så gör den att man kan ha webradio i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Coolt . ska tanka sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts