Sirius Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Hej allesammans, har önskat mig en mp3 spelare i födelsedags present men kan inte ett skit om dem, förutom att man spelar musik på dem, så jag undrar om det finns lite människor som ksulle kunna ge länkar och information om lite mp3spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Ja du Sirius, om du inte ska ha så mycket musik på den så kan du köpa en liten sak, typ en jens of sweden, dom finns i 128 o 256 mb, men om du sa lägga in alla låtar du har på datorn så skulle jag rekomendera en sådan som jag ska önska mig i julklapp, Apple ipod! Dom är helt överlägsna, finns i 15, 30 och 40 gb tror jag. Dom e också riktigt snygga och den är inte så stor heller, kolla på pricerunner om vilken affär som har säljer den billigast eller kolla på blocket=) Om du vill kolla på flera mp3-spelare så kan du gå in på webhallen, det är det jag vet/ TOMPISCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Jag rekommenderar Jens of Sweden MP110. Ska köpa den i jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Ska du ha en med hårddisk så ska Creative Zen vara ganska bra. Billigare än Ipod. Har ingen själv, men har hört att den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Jag har en JOS MP-110. Den är grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 IRIVER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Vill ha en med minst 5gb iallafall. Kan inget om mp3 så ni nadra kan väl ge lite mer information :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Lite info Creative Jukebox Zen vanlig Pris: Runt 4000 Rymmer: 60 gb Finns även http://se.europe.creative.com/products/product.asp?prod=494lite billigare variant för ca. 3500 med 30 gb Creative Jukebox 2 Rymmer: 10 gb Pris: runt 2000 Alla har vad jag vet usb 2.0 (har du det är det ett plus). Har bara tagit Creative, för att jag inte orkade ta med andra märken, Kolla också Pricerunner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts