Jump to content

Helt sjukt fel i XP

Arvid
 Share

Recommended Posts

Jag har råkat ut för ett helt sjukt problem i Windows XP Home Edition. När jag öppnar hjälpfilen till IE6, går till en sida som innehåller länken "Närliggande Information" i slutet och klickar på länken så kommer denna ruta upp:

Men det värsta av allt är att alla "Närliggande Information"-länkar har slutat fungera i alla mina hjälpfiler och även i Hjälp och supportcentret. Och det mest

underligga är att när jag klickar på denna i länk i en hjälpfil där det finns en bild på ett anteckningsblock (se bild) så kommer det fram ett nytt anteckningsblock för varje gång jag klickar på "Närliggande Information". I det här fallet har jag klickat 3 gånger på länken och därmed har det dykt upp 3 nya anteckningsblock vid "Obs!" fast det bara ska vara ett.

Jag har försökt ändra inställningar men ingenting hjälper, det här är nog det sjukaste felet jag nånsin varit med om i XP Nån som har några tips? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns värre buggar i XP/2000. En som jag var med om förstörde hela datorn. Det var något program som jag tog bort, programet tog snällt bort sina filer, även .dll-filer och det pallade inte XP. Win gick inte att starta ALLS, inte ens i felsäkert läge pga alla säkerhetssystem, konton och NTFS-filsystem, så det blev till att formatera... så kan det gå!! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är helt oväsentligt, jag vill bara veta hur man åtgärdar det här felet. :huh:

mjo, men hur ofta använder man felsökar guiden eller vad den heter, frågor som typ: har du kopplat in USB enheten i USB porten?

-------------------------------------- en annan:

Vad vill du ha hjälp med

svar:

1. En PS/2 Enhet

bara ett alternativ! hur komiskt som helt :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mjo, men hur ofta använder man felsökar guiden eller vad den heter, frågor som typ: har du kopplat in USB enheten i USB porten?

-------------------------------------- en annan:

Vad vill du ha hjälp med

svar:

1. En PS/2 Enhet

bara ett alternativ! hur komiskt som helt :huh:

varför måste du spela så duktig hela tiden för?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor