Hultenius Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Hehe, många trevliga minnen Flyttar tråden till "GTAsajten - Forumet" nu då den bara handlar om forumet ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Haha Hultenius ja kommer ihåg när du till och med snackade Warze här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Haha Hultenius ja kommer ihåg när du till och med snackade Warze här lol sök ordet warz på Grandtheftauto3 forumet hultan hade länkat till en warze sida då var de typ 59 members Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 (redigerad) Tryck här Jag säger bara: Redigerad 25 november, 2003 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Tryck här Jag säger bara: på första sidan från tredje posten postade du 9 ggr efter varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 sk't va mycke du postar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Tryck här Jag säger bara: Jag är med i den där tråden!! Det var riktigt kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Information tråd, blev lite spammigt där Men, jag har växt till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 (redigerad) kommer i håg när The Big Vercetti (Topp3) bad om att få en bild på en snigel i en låda i Hitta bilden postade skit många bilder på sniglar, en som han tyckte va skit kul, han hade den tillomed som avatar i nårra månader sen när StellHell drog så va man skitlessen sen när han kom tebax å kolla runt å han skrev att nu drar jag igen då sa ju jag "Stanna, du kanske får bli mod!" å de stämmde ju sen efter aprilskämtet så kom jag in, missade hela skiten..va så kul när alla dampade i tråden Redigerad 26 november, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Jag kommer ihåg när BTB eller om det var han. Ringde hem till hultan och sa massa saker när han var full. Det var kull Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Hur vet du det? Hultan skrev det i Vardagssnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Ni har ju glömt nästan det roligaste. När vi hade fått en ny lag som förbjöd cookis och alla började gör Göran Persson bilder Kolla i denna topic: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=8600&hl Bild: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/uber_lol_av_skribb.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 (redigerad) Hultan skrev det i Vardagssnack. Kommer du ihåg när, det skulle va roligt och se vad han skrev? Redigerad 26 november, 2003 av BTB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Kommer du ihåg när, det skulle va roligt och se vad han skrev? Om jag inte minns fel så står det någonstans mellan sidorna 500-544 i vardagssnack (gamla alltså). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 lol! Jag minns när man bara hängde i VC forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 haha såg ni den sista posten i den topicen av valle-balle? *snyft, snyft!* förbanade jäkla korkad lag!!!!! hade jag vapen skulle jag leka uppdraget "jury fury" som finns i VC!! jag var på hockey-läger den veckan så jag fick bara in en post fan va knäppt. knäpp skallar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 (redigerad) Min tråd: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=2563&hl= Har inte något särskilt minne, i alla fall inte vad jag kommer ihåg just nu. BTW, om 5 dagar så har jag varit medlem på GTASajtens forum i ett år Edit: 3 nu Redigerad 16 december, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 ^*BUMP*^ Bada eller spela? Enögd smilie bråk! Arenan.org samool's nya avatar! Vad tycker du om GTAsajten? Kokosnöt! Skador! StellHell saknas! Tillbaka! Amerikanska lagar! Oj, nu orkar jag inte leta mer. (Inte för att de här är "minnen" men... jag tyckte de var roliga! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 (redigerad) Ja hade ju till och med gjort en av dom dära SPAM! ...fast man måste nog varit där när det hände annars är det svårt å fatta Redigerad 10 januari, 2004 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 ^*BUMP*^ Bada eller spela? Enögd smilie bråk! Arenan.org samool's nya avatar! Vad tycker du om GTAsajten? Kokosnöt! Skador! StellHell saknas! Tillbaka! Amerikanska lagar! Oj, nu orkar jag inte leta mer. (Inte för att de här är "minnen" men... jag tyckte de var roliga! ) Hehe, det komiska med det tycker jag är att jag är med i varenda jävel..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts