LoneWolF Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Jag har läst aprilskämtet nu, jag hade visst missat det... Fy fasan vad kul den var!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 (redigerad) Jag kommer ihåg i somras när forumet hade varit stängt ett tag! KalleR (dv. GTA3_PLAYER) ville ha en gammal bild på hultan som avatar.. tillslut blev han bannad i ca. 30min (just när den 100.000:de posten skrevs) gissa om han va sur! Hahaha! typiskt, att allt händer under somrarna när jag är på landet Redigerad 24 november, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 (redigerad) Ahh vilken nostalgi! Kommer ihåg det som om det var igår. Redigerad 25 november, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Hade faktist inte en aning om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 tack för att alla väcker gammla vinnen, för jag är inte så bra på att komma ihåg saker själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Jag har många fina och roliga minnen. Det bästa minnet är helt klart gamla vardagssnack Och dom ruskiga minnena från i sommras när forumet var nära sin "undergång" Men det löste sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 kommer nån ihåg min förra member jag var sk't käftig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Vad hette du då exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 I helgen ska jag läsa igenom hela vardagssnack från sommarens början till sommarens slut Så många minnen *suck* Kommer ihåg en annan grej från i sommras. Det var någon natt när Hultan fick en riktig energikick och gick ut och sprang 5km och sen köpte frukost skittidigt på morgonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Tss, 10 km var det faktiskt Om det inte var en annan natt vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Tss, 10 km var det faktiskt Om det inte var en annan natt vill säga. Jaja, man kan inte komma ihåg allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Tss, 10 km var det faktiskt Om det inte var en annan natt vill säga. He he , du hade ett rätt livligt nattliv i somras va, tidningsbud som du var... Kommer ihåg när du berättade om det där tjejgänget du hade träffat när du var ute och cyklade med tidningar. Om jag minns rätt hade de fått en tidning av dig eller nåt och en av dem hade blivit så glad att hon kysst dig. Du lät riktigt uppe i varv när du skrev om det där har jag för mig!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 He he , du hade ett rätt livligt nattliv i somras va, tidningsbud som du var... Kommer ihåg när du berättade om det där tjejgänget du hade träffat när du var ute och cyklade med tidningar. Om jag minns rätt hade de fått en tidning av dig eller nåt och en av dem hade blivit så glad att hon kysst dig. Du lät riktigt uppe i varv när du skrev om det där har jag för mig!.. Hehe, det kommer jag också ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Hehe, det kommer jag också ihåg. Mm.. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 He he , du hade ett rätt livligt nattliv i somras va, tidningsbud som du var... Kommer ihåg när du berättade om det där tjejgänget du hade träffat när du var ute och cyklade med tidningar. Om jag minns rätt hade de fått en tidning av dig eller nåt och en av dem hade blivit så glad att hon kysst dig. Du lät riktigt uppe i varv när du skrev om det där har jag för mig!.. juste det var trevligt att höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 (redigerad) Vad hette du då exakt? GrandTheftAuto.F360 Group: Member Member No.: 1499 Joined: 23-January 03 Vet ni varför jag gjorde en ny member Svar: för att jag kunde bara titta inte skriva Redigerad 25 november, 2003 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 He he , du hade ett rätt livligt nattliv i somras va, tidningsbud som du var... Kommer ihåg när du berättade om det där tjejgänget du hade träffat när du var ute och cyklade med tidningar. Om jag minns rätt hade de fått en tidning av dig eller nåt och en av dem hade blivit så glad att hon kysst dig. Du lät riktigt uppe i varv när du skrev om det där har jag för mig!.. Haha, kommer ihåg det som ïgår..."fatta vad sexig man är med en tidning i handen" ekar fortfarande i mitt huvud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Jag kommer ihåg när BTB eller om det var han. Ringde hem till hultan och sa massa saker när han var full. Det var kul Gammle gode skirbb kolla bara på pelles bilder, inte så stort faktiskt. höjden i skala 1:1 (17" @ 1024x768): | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | sorry om ja spammar sorry om det blev långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Jag kommer ihåg när BTB eller om det var han. Ringde hem till hultan och sa massa saker när han var full. Det var kul Va? Ringde till hultan?? När, var, hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Va? Ringde till hultan?? När, var, hur? Det var väll så att BTB (?) ringde hem till Hultan när han var full, och BTB frågade vem han hade kommit till. Då sa Hultan att han hade kommit till en i Västervik, och då sa BTB någonting som "Aha, då är det du med GTAsajten" eller något liknande. Tror det var något sånt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts