Pico Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 (redigerad) hm, jag undrar om användarnamn med svordomar i är tillåtna..? du ligger risigt till Gta_fan1!! Åhåhåhåahahahahah å fyfan hahahahahahah!!!!!!!!! Är det nån mer än jag som fått hotfulla PM från de nya administratörerna? hej alla :"> jag ska göra allt för att förbättra forumet Sure, sure... HAHA!!! Pico är AEGD! Redigerad 24 november, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Sen så har ni glömt ett väldigt otrevligt minne... Forumest egna D-Day, "Skribbs avskedsbrev" blev en riktig katastrof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Sen så har ni glömt ett väldigt otrevligt minne... Forumest egna D-Day, "Skribbs avskedsbrev" blev en riktig katastrof. Detta ska vara glada minnen din... parasit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 (redigerad) Ah, på fjärde sidan finns länk till mitt, jägarens, hultans och arvids snack på msn, men länken funkade inte, får fråga jägaren om han har kvar den EDIT: Sorry KalleR, för mig på sidan 5 där, jag vet inte vad som tog i mig, den var ju ganska kul egentligen :"> EDIT 2: @ Pico: Kanske ska ha den som signatur (@ översta quote) Redigerad 24 november, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 (redigerad) GTaJäGaReN gör COMEBACK! Jo, jag hittade de gamla snacket från April Men tänk på att den är helig! *TOP SECRET* - HELIG Snart är de dags för första april igen.. jag kanske hinner blir IRCOP på quakenet och ta bort #gtasajten man vet aldrig Redigerad 24 november, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 (redigerad) första posten... Redigerad 24 november, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Eller en annan kul grej i Vardagssnack, natten då jag, Karatemorfar och Stellis var uppe hela natten och chattade. Var det då ni skrev om penis storlekar så hultan blev arg och låste VS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Hultenius: tänk på att dom är nya admins, dom lär sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Var det då ni skrev om penis storlekar så hultan blev arg och låste VS? Nej, det var någon gång senare. Är inte medellängden typ 13,5 eller nå't? 14,5 tror jag, jag har iallafall längre Sen snackade vi om hur lång en snoppelidopp ska vara för att tjejen ska må så bra som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 *TOP SECRET* - HELIG Har den sparad på datorn nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 GTaJäGaReN gör COMEBACK! Jo, jag hittade de gamla snacket från April Men tänk på att den är helig! *TOP SECRET* - HELIG Snart är de dags för första april igen.. jag kanske hinner blir IRCOP på quakenet och ta bort #gtasajten man vet aldrig ... du blev helt hysterisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Ha ha , sitter och skrattar här för mig själv när jag läser igenom Nya moderators & IBF 1.2. Älskar verkligen whoopees, stells och kalles reaktioner i den tråden! Ha ha ha!! Det var riktigt kul att vara Vixtor faktiskt, och så fick jag en massa PM den eftermiddagen/kvällen. Har aldrig fått så många förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Ha ha , sitter och skrattar här för mig själv när jag läser igenom Nya moderators & IBF 1.2. Älskar verkligen whoopees, stells och kalles reaktioner i den tråden! Ha ha ha!! Det var riktigt kul att vara Vixtor faktiskt, och så fick jag en massa PM den eftermiddagen/kvällen. Har aldrig fått så många förut... Det där är inte alls kul O****... Jag var helt förkrossad.. Grubblade hela dan om jag skulle lämna forumet.. Allt jag hade kämpat för bara gled förbi ögonen på mig på 1sekund.. Tänkte nästan ta livet av mig.. Då mådde jag riktigt piss... Sen när jag fick reda på att det va ett skämt visste jag inte vad jag skulle göra.. Först blev jag arg sen så blev jag gladare än jag någonsin varit.. Jag kunde bli moderator igen..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 ojoj va sur man var.... kunde knappt sova den natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 ojoj va sur man var.... kunde knappt sova den natten Föresten, har du kvar den loggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Ha ha , sitter och skrattar här för mig själv när jag läser igenom Nya moderators & IBF 1.2. Älskar verkligen whoopees, stells och kalles reaktioner i den tråden! Ha ha ha!! Det var riktigt kul att vara Vixtor faktiskt, och så fick jag en massa PM den eftermiddagen/kvällen. Har aldrig fått så många förut... Ehrmm, du glömmer att jag höll på att sabba det där, Hultenius ändarde ju min post nästan direkt efter jag gjort den från "Jag tycker det är något väldigt skummt med det här" till "Jaha välkomna då " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Ehrmm, du glömmer att jag höll på att sabba det där, Hultenius ändarde ju min post nästan direkt efter jag gjort den från "Jag tycker det är något väldigt skummt med det här" till "Jaha välkomna då " Jaså, var det så det var. Det visste jag inte... Nåja, de andras reaktioner var i alla fall roliga! He, he!.. Edit: @ Stellan och Kalle: Ja, den vill jag också se!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 snart blir det r.i.p. GTA3 freak här på forumet om du inte slutar klaga... tråden börjar bli otrevlig och spamig får nog stäng den Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Har ruskigt många minnen... tex. min och ferkurz snack om posts.. HaHa ja Sen kom HUltenius å hjälpte till lite det är väll nått av det roligast som hänt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Jag kommer ihåg i somras när forumet hade varit stängt ett tag! KalleR (dv. GTA3_PLAYER) ville ha en gammal bild på hultan som avatar.. tillslut blev han bannad i ca. 30min (just när den 100.000:de posten skrevs) gissa om han va sur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts