Jacker Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Här kan ni snacka minnen ni har från GTAsajten! BAAHHH.... jag har så mycket gosa minnen att jag måste tänka igenom dom! http://invisionfree.com:54/19/132/emo/crying2.GIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 vad räknas som gammalt? kom ihåg en sak, snack men inte röra!!, dra ej upp gamla trådar.... kolla gärna i dom, men dom tillhör forumets historia och ska inte bli uppdragna av nån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 det jag kommer ihåg ifrån gtasajten var armans dodo guide, när den gordes och lades upp sen kommer jag inte ihåg så mycket, jag tror jag gorde ngn tråd i GTA3 forumetl ite då och då, jag ska kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 i stockholm har jag massa bilder på SPAM forumet! SPAM var ett forum likt allmänt.. men inte så seriöst! Dom flesta trådarna finns i papperskorgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 min första tråd: länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Har ruskigt många minnen... tex. min och ferkurz snack om posts.. Eller mitt ock Mikas "slagsmål" som gick överstyr.. Eller när vi va ett par stycken som lamade oss om Yardie Lobon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Min första post! Kan man landa uppe på taket som Kejim är på i mellan-sekvenserna med Dodon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 hur hittar ni era första trådar? Jag kommer ihåg att jag bara gjorde topics för få många post i dom. Jag blev jätte glad när det var ca 35 post i en. Förästen vad var den gammla adressen till GTAsajten? den var ju typ http://passagen.se osovidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 du trycker på länken där det står "Logged in as: 'ditt nick' ( Log Out )" sen tar du 'licate all post of this user' eller nått, sen tar du sista sidan, där är den första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 ett par trådar jag gjorde va som "Hur stort är ditt rum" och "somnar du lätt" ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Mina info-trådar om Vice City, ctrl-c/v jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 jag har tagit en koll på mina första posts, dom var typ en halv rad långa, sånt SPAM. Min första var typ "GTA : Vice City Rules!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Ja... mitt första minne från gtasajten var när jag skrev nå't i nå'n EMU-topic... jag skrev massa saker om att danskar sög och då kom Funnylin och KalleR (som hette GTA3_PLAYER då) och dampade på mig. Andra minnen... Hultans och Blaques april-skämt glömmer man ju inte direkt. Sen så den gamla Vardagssnack!!! också... den hade man ganska kul i. Jag var ganska spammig av mig... även fast jag är relativt ny så hade jag tredje mest posts av alla i den. Och så Personen under mig, där hade jag flest av alla... och så kommer jag ihåg Hultans "ganska" dryga slutsvar... blev rätt sur på honom och gnällde ihop ett PM som inte var det snällaste. Sen fick jag min attack och spammade som ett skollat ollon. Och innan det, när jag hade försökt ta livet av mig och jag snackade med Pelle (KalleR) och StellHell... det var inte kul direkt, men det är nå't jag inte glömmer. Eller en natt då Pelle (jag kommer nog kalla dig för det resten av livet) vart på fest eller nå't och var full... jag snackade med honom på msn, han var aspackad och så började vi diskutera Volvo. Undrar om jag har kvar loggen... nåja. Blev visst mer än jag trodde... hoppsan. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Eller en natt då Pelle (jag kommer nog kalla dig för det resten av livet) vart på fest eller nå't och var full... jag snackade med honom på msn, han var aspackad och så började vi diskutera Volvo. Undrar om jag har kvar loggen... nåja. kommer jag faktiskt inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Sen så den gamla Vardagssnack!!! också... den hade man ganska kul i. Var det inte du och jag och skribb och MP5 som hade jädrit kul en kväll. Vi tjatatde om massa saker i VS skrev kanske 10 sidor på 2 timmar. Det var då jag kom på varför du heter "The big Vercetti" men det säger jag inte här . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Var det inte du och jag och skribb och MP5 som hade jädrit kul en kväll. Vi tjatatde om massa saker i VS skrev kanske 10 sidor på 2 timmar. Det var då jag kom på varför du heter "The big Vercetti" men det säger jag inte här . Hehe, kommer jag också ihåg nu. Eller en annan kul grej i Vardagssnack, natten då jag, Karatemorfar och Stellis var uppe hela natten och chattade. Vi chattade både över msn och i Vardagssnack. KalleR: Inte konstigt, du var full som en kastrull. Jag däremot hade ganska kul över ditt svammel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Var det inte du och jag och skribb och MP5 som hade jädrit kul en kväll. Vi tjatatde om massa saker i VS skrev kanske 10 sidor på 2 timmar. Det var då jag kom på varför du heter "The big Vercetti" men det säger jag inte här . Oooh, vill se! Och vad var det där aprilskämtet egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Och vad var det där aprilskämtet egentligen? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=5116 Dom nya moderatorerna dampade loss över hela forumet och låste trådar hejvilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Eller en annan kul grej i Vardagssnack, natten då jag, Karatemorfar och Stellis var uppe hela natten och chattade. Vi chattade både över msn och i Vardagssnack. Ojojoj!!! Den natten kommer sitta i till mitt sista andertag på denna jord... Fy fan vad roligt det va..!! Ååååh, det är fan så man vill göra om det igen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=5116 Dom nya moderatorerna dampade loss över hela forumet och låste trådar hejvilt. oh, jag kommer ihåg mitt, jägarens (tror jag) och några tills, minst sagt galna konverstion på msn, och se på mina inlägg i tråden Topp3 postade ( ) Vi var minst sagt ************ i vår konversation Ojojoj, vilka gamla minnen Jag kommer ihåg att jag skulle ha nått från det aprilskämtet i min sig, men det var för många tecken, men till sist hade jag det ändå Fast nu när man tänker efter borde jag bara tagit Print Screen och klistrat in i paint och lagt upp som bild vilka minnen... EDIT: Och jag gillar Vixtors (blaque) inlägg om svordom i mitt smeknamn jag fattade inte förrens Deltanator och sa "Han menar inte fan som på svenska ffs, han menar att han är ett fan av GTA.. lol " Det var först då jag fattade Vilka minnen än en gång Redigerad 24 november, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts