knasn00b Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Jag upptäckte en ganska konstig bugg när jag satt å spelade Vice city nyss... Ta en polisbil och åk till dom "skumma" kvarteren på andra ön, vänta tills någon försöker att ta din bil.. Precis när han öppnar dörren på bilen och sätter sej ska du gasa... Tommy byts ut mot killen som försökte sno bilen, och bilen åker runt som vanligt. du kan inte göra någonting förutom att kolla på! QUOTE killen som ska sno bilen måste gå in på passagerarsidan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Har varit med om det där, men jag kunde styra om jag ville Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 jo, de har hänt mig förrut, skrev om de här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 har det på film... fast för mig åkte han bara runt i en crikel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts