don_salvatore87 Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Det ser ut som om man ska kunna åka buss, taxi och antagligen tunnelbana/tåg så man kan klara sig i Vice City utan bil. Och om man dör eller blir gripen mitt i ett uppdrag så vantar en taxi utanför polishuset/sjukhuset som tar en till uppdragsplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 coolt!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Yeah!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag tycker det e mycket verkligare att man inte förlorar uppdragen när man dör/ åker fast....Så var det i GTA oxå...om man dog fick man typ en chans till att fullfölja uppdraget...dog man då så missin faild..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Det ser ut som om man ska kunna åka buss, taxi och antagligen tunnelbana/tåg så man kan klara sig i Vice City utan bil. Och om man dör eller blir gripen mitt i ett uppdrag så vantar en taxi utanför polishuset/sjukhuset som tar en till uppdragsplatsen. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag tycker det e mycket verkligare att man inte förlorar uppdragen när man dör/ åker fast....Så var det i GTA oxå...om man dog fick man typ en chans till att fullfölja uppdraget...dog man då så missin faild..... Det var snarare så att vissa uppdrag fick man fullfölja även om man dött/åkt fast medan andra missions blev failed om man dog/åkte fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Det var snarare så att vissa uppdrag fick man fullfölja även om man dött/åkt fast medan andra missions blev failed om man dog/åkte fast. Jo...men de va ju sådana uppdrag som man fattade att man skulle förlora om man åkte fast...tx om man skulle döda någon innan han försvann eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts