Visa Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Jag har en musmatta för 25kronor med min "Microsoft Intellimouse 1.1A" Jag måste klaga att den inte fungerar bra, måste ha en ny musmatta ! Kan bara inte bestämma mig! Func eller Icemat ??? vilken funkar bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Beror nog på vilken mus du har... Jag har en Microsoft Blue Wireless eller nåt sånt och den funkar jättebra på en everglide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 specialgjorda musmattor är bara ett dumt påhitt... jag kar en "gratis-matta" från atea, och den funkar perfekt med min mx500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (redigerad) jag har en func, och den funkar jätte bra finns två sidor på den, på den ena är den slät, och min mus glier inte lika bra på den, den andra är knottrig, och då den så glider den jätte bra, jag brukar byta sida lite då och då jag tycker också att icemat är oskön, jag rekomenderar en func Redigerad 23 november, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Har faktist inte testat någon av dom men Icemat verkar ju lätt najsigast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Beror nog på vilken mus du har... Jag har en musmatta för 25kronor med min "Microsoft Intellimouse 1.1A" Jag ska köpa en func Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Inte alla som har sen sån här va: http://gtaportalen.mine.nu/temp/bild002.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Ska snart trycka min A-Tech logga på en vit musmatta och en t-shirt...! Kanske säljer dem genom internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 fUnc är lätt den skönaste mattan av alla jag har testat, och som the-copy sa, så är den dubbelsidig. Glider också mycket skönare än Icemat. Jag kör med MX500 + func, perfekt precision Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 jag har en func, och den funkar jätte bra finns två sidor på den, på den ena är den slät, och min mus glier inte lika bra på den, den andra är knottrig, och då den så glider den jätte bra, jag brukar byta sida lite då och då jag tycker också att icemat är oskön, jag rekomenderar en func vilken modell av fUnc har du? ska önska mig mx310 med nån musmatta Lutar åt en Steelpad 4S (tror jag det hette) just nu... Nån som vet om mx310 funkar bra med fUnc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 ZalCiNoWa: Finns bara en modell av fUnc och det är 1030. Och ja, MX310 fungerar perfekt tillsammans med fUnc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 ZalCiNoWa: Finns bara en modell av fUnc och det är 1030. Och ja, MX310 fungerar perfekt tillsammans med fUnc Tror han typ syftar på om du har svart eller blå funC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Logitechs MX-serie fungerar bättre på icemat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 (redigerad) Köp inte icemat om du har intellimouse. Den reflekterar ljuset från musen så att pekaren bara hoppar runt på skärmen!! Edit: OK, såg att de hade en icemat black för optiska möss :"> Redigerad 24 november, 2003 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 alla icemat fungerar med optiska!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Tror han typ syftar på om du har svart eller blå funC.. Jag ska välja mellan Steelpad 4S och fUnk 1030 [sVART] Kan bara inte bestämma mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 VEt nån vart man får en fUnc Surface1030 för bäst pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Jag ska välja mellan Steelpad 4S och fUnk 1030 [sVART] Kan bara inte bestämma mig Steelpad är skön som fan..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts