Mr Mister Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 I manualen står det att man kan välja vilka låtar man skall ha. Men när jag väljer bort alla Cruising och Slow tracks, så blir det ändå Cruisinglåtar när jag spelar. Hur skall man göra för att få Fast tracks? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 man måste gå in på settings eller vad det står så står det music där så väljer du:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Har alltid undrat hur man får de andra låtarna då man kör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 men iq.. d står Cruising d är när du Cruisar runt i bilen.. då kan du välja bort vilka du vill ha när du cruisar.. och sen är d slow ACTION när du slåss typ.. och så är d fast ACTION när du skjuter... d e inte slow tracks eller fast tracks.. kan ni läsa eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 men iq.. d står Cruising d är när du Cruisar runt i bilen.. då kan du välja bort vilka du vill ha när du cruisar.. och sen är d slow ACTION när du slåss typ.. och så är d fast ACTION när du skjuter... d e inte slow tracks eller fast tracks.. kan ni läsa eller?? Slow Action - smyuppdrag Fast Action - pangpanghetsslåssslåssuppdrag. Rätta om jag har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts