Mr_link Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 jag behöver hjälp med välkomstskärmen den jag råka trycka på den under så kom det nätverks filer så råkade jag ta bort nätverkfiler jag vill komma dit till nätverksfiler mappen igen hur hittar jag de ?? pls help Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Ehh... Va? Kan du förklara liiiite bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 haha lol det där lät kul, men jag fattade ändåså inget av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Prata svenska för fan!! Om jag förstod rätt så är det mina nätverksplatser du vill komma åt, vad nu välkomstskärm har att göra med dom... Högerklicka på aktivitetsfältet, välj start-menyn bland flikarna, sedan Anpassa brevid start-menyn. I nästa fönster välj fliken avancerat. I objekt på start-menyn finns något som heter "Mina nätverksplatser". Se till att den är bockad. Välj sedan OK i båda fönstren! Puuh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts