_jon_Gotti_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jo jag undrar om någon kan lägga upp en save åt mig?? alla banor klarade helst varje fall så jag kan få tag i dodon ,,,, jag läste om det där med Ghost town och vill snarast flyga ditt och kolla om det är något intressant med staden... men jag orkar inte klara 120 uppdrag en gång till.... Mvh fredde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 man ska inte fuska... men gå in på www.gta3.net där finns det savegames att ladda hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 heheheheehee Jag har klarat det 6 gånger nu och orkar inte klara om det bara för att åka lite flygplan! Mvh Fredde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Har du tagit bort alla dina andra save?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Han ljuger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 finns det inget fusk till ps2 som fixar alla banor? hur många uppdrag slkall man ha klarat för att komma bort från portland " i want the triads to love me, not to hate me" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Äh fuska inte (blir tråkigare då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Äh fuska inte (blir tråkigare då) Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Han ljuger nej omformatera datan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts