Hultenius Skrivet 22 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Det var jag som tog bort den. En grundregel är att alla mods ska ha bilder och den modden hade bara en helt svarta bild Ladda upp igen med riktiga bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Jo den var lite mörk men man såg ändå. Ok jag ska ladda upp en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Det var jag som tog bort den. En grundregel är att alla mods ska ha bilder och den modden hade bara en helt svarta bild Ladda upp igen med riktiga bilder. den var väl inte svart, jag såg väldigt tydligt iaf, (aningen mörk va den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Det skulle vara lättare om maxstorleken skulle höjas för totalconvertionena för det finns inte speciellt många som är zip-filer och under 10MB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 På loggan i övre högra hörnet på gtamods.com så står det "GTAMods", jag tror det skulle bli snyggare om det stod "GTAmods", alltså litet "m", Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Något som saknas är en länk i menyn på GTAsajten till GTAMods.com. Folk hittar ju inte dit om de har råkat missa nyheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Något som saknas är en länk i menyn på GTAsajten till GTAMods.com. Folk hittar ju inte dit om de har råkat missa nyheten... det har jag sägt till hultan man han lyssna inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Tycker inte att det var värt att skapa en ny tråd så jag hoppas att Hultan ser detta ändå, det skulle vara bra om man kunde sortera moddarna på sidan efter när de lades till (nyast/äldst). Det skulle vara bra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 Bara att välja "sortera efter datum" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Bara att välja "sortera efter datum" oops :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts