Fredrico Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Nu då?: Excellent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Vart har du hört det? Jag är 15! Det är på forumet. Men på Moddingsajten så skulle man var 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 när blir den klar ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Några dagar innan jul kanske. Beror helt på hur mycket ledig tid jag får i helgen. Men de svåraste delarna är redan kodade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Några dagar innan jul kanske. Beror helt på hur mycket ledig tid jag får i helgen. Men de svåraste delarna är redan kodade. så de går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Jupp, men nu kom jag på en annan sak... Om exakt en vecka ska GTAsajten UF ha en mässa i skolan. Måste tyvärr planera mycket inför det nu... Dessutom har jag ett stort fysikprov på tisdag också... Men allt beror på hur mycket jag hinner arbeta i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Hultenius borde få semester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Hultenius borde få semester. till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 kan du ge något datum nu, hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 humm.. du borde lägga till så att man kan ladda ner verktyg från sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Väldigt fin sidan blev, Keep up da good work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 humm.. du borde lägga till så att man kan ladda ner verktyg från sidan... Han har problem med den avdelningen, men det kommer senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 varför accepterar ingen min mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Tänkte komma med lite åsikter. Sidan är ju så jävla grym och allt men jag tror det blir svårt att uploada totalkonvertioner som är under 10 mb, jag försökte förut det tog en lång tid och sen kolla jag och såg att den var 23 mb. Och där man ska kryssa i om det är manuell installation, VCMM eller GTA mod installer skulle det inte gå att lägga till exe fil, annars får man kryssa i manuell och då kanske folk tror att man är tvungen att installera en skit stor mod bit för bit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Jag vet inte om nån har frågat men men... Om man e medlem på på forumet e man medlem på själva GTAsajten då också och om man e det e man medlem på moddingsajten också??? För jag kan logga in som "mig" på GTAsajten och moddingsajten och nu kanske ni tänker vad e det för fel på honom egentligen??? men jag tänkte det kanske e en bugg eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Jag vet inte om nån har frågat men men... Om man e medlem på på forumet e man medlem på själva GTAsajten då också och om man e det e man medlem på moddingsajten också??? För jag kan logga in som "mig" på GTAsajten och moddingsajten och nu kanske ni tänker vad e det för fel på honom egentligen??? men jag tänkte det kanske e en bugg eller nåt!!! Ja man är medlem på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 okej maxat LoL hehe bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 skribb är ganska aktiv han har upladdat 6 mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Mera GTA3 mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Jag skickade in min mod "Man in the moon" och så las den till men när jag kollade lite senare var den borta, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts