Hultenius Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Vår egna Moddingsite är i produktion och vi vill nu ha idéer på funktioner som ni vill se. Basiden är att sidan ska vara lättnavigerad och stilren med smarta funktioner. Så ge tips nu, det är ju ni som ska sköta sidan sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Kan tänka mig att det kommer att bli en hel del skräp om ingen har överblick och sköter om den sektionen. *Anmäler mig som städare* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Små guider skulle inte va dumt.. Det är nog många som inte ens vet hur man ändrar en textur.. Och jag är ju då "elite-proffs" på bildguider... Så jag kan hjälpa till med guider och liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Först av allt: Tänkte bara påminna att denna tråd handlar om tips och idéer, fick ta bort några inlägg @Jocken: Moderatorjobb menar du? Anmälan finns uppe på GTAsajten nu! @Visa: Japp, hade tänkt mig att en liten del av sidan skulle bestå av guider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Om det inte e för svårt skulle jag tycka att det vorre bra med nyheter och tips om mods och litte annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggelrut Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Bra och långa beskrivningar om vad modden gör hade inte vart så dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Bra och långa beskrivningar om vad modden gör hade inte vart så dumt Ja, många sidor är faktiskt ganska otydliga på det viktigaste av allt, vad modden gör. Det måste stå tydligt på gtasajten tycker jag, inte bara ett namn, ett namn brukar inte säga mycket, inte endast en bild heller. Men i kombination blir det bra. En liten fråga till hultan, eller någon annan som vet, en liten sak jag inte fått klart för mig.. jo, kommer endast gtasajten´s moddar att vara med, eller ska moddar från andra sidor vara med (sådana som ger tillstånd till det förstås) också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Ja, alla moddar ska kunna uploadas! Ett exempel: Kalle laddar ner en fin bil som han gillar väldigt mycket. Han laddar sedan upp den på GTAsajten (om inte modden är exklusiv till en annan sida eller om skaparen inte vill att den ska spridas vill säga). Med modden laddar även Kalle upp någon/några bilder och skriver en liten kort beskrivning. Sedan kommer moderatorn Lisa att göra en ytlig kontroll på modden, bilderna och beskrivningen (rättar ev. stavfel) och om den är ok så godkänns den och hamnar i systemet - offentligt för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Man måste ju fråga skaparen först också, eller? Annars kommer hultan att få massa brev från onda skapare som inte har get tillåtelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 En fråga. Vad skall modding sidan heta? (kanske missat det). Jag är rätt bra på adobe photoshop och jag älskar att göra logor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Man måste ju fråga skaparen först också, eller? Annars kommer hultan att få massa brev från onda skapare som inte har get tillåtelse. Om den ej är exklusiv eller om det inte står något speciellt i Readme filen så krävs det bara att man skriver skaparens nick/namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 :'( Jag är bara 14år Kanske man kan få hjälpa till på ett hörn ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Får du säkert, bara för du är 14 så får du nog skriva en guide t.ex...egentligen borde inte jag svara på den där frågan men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggelrut Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (redigerad) En bra sökfunktion borde det fnnas. Tex: Vad den gör, Heter, Datum, Storlek och Betyg Redigerad 23 november, 2003 av Aggelrut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 det där med 16år, är inte det lite diskrimingering? inte för att jag vill göra den men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Hultenius, vill inte tjata på något sätt, men när ungefär är uttagningen av moderatorerna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Hultenius, vill inte tjata på något sätt, men när ungefär är uttagningen av moderatorerna ? Moderator jobben kommer inte att påbörjas förens några dagar innan moddingsiten officiellt öppnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 LunCh, du läste nog inte min fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 @Visa: Ja du kan ju skriva guider eller uploada mods. På moddingsiten kan alla (som är medlemmar) arbeta @Jocken: Om några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 LunCh, du läste nog inte min fråga. ÅÅ vad dum jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts