Sirius Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 (redigerad) Leif hade väl majoriteten av tittarna på sin under hela säsongen synd att avslutningen blev så dålig, han var ju min favorit :'( Svar till alec (editar annars så börjar det bli spam): Hahahaha, håller allt med dig Redigerad 25 november, 2003 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Själv hoppas jag att Emma Andersson går långt, inte för att hon e bra på något. Men det är roligt att titta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 dom borde skicka ut dom en och en på olika öar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Skulle bli för dyrt med vakt, sjukvårdare och kameraman till varje deltagare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 ajajaj vilket sår han fick och varför ställer man ens upp i robinson om man är rädd för bakterier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 ajajaj vilket sår han fick och varför ställer man ens upp i robinson om man är rädd för bakterier? Ja alla tjejer är hmm ja "konstiga" rädda för att få skit på benen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 ajajaj vilket sår han fick och varför ställer man ens upp i robinson om man är rädd för bakterier? Shit vad jag skrattade när hon sa "Jag tänkte att den kanske kunde vara ohygieniskt tillagad"! Hur kan man äns komma på tanken att åka dit om man är så rädd för bakterier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Shit vad jag skrattade när hon sa "Jag tänkte att den kanske kunde vara ohygieniskt tillagad"! Hur kan man äns komma på tanken att åka dit om man är så rädd för bakterier? Hon tog en tvål som personlig sak när alla skulle välja nåt Skrattade som fan när dem sa att de hade druckit upp all whiskey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Hoppas Leif vinner och att Sylvia går lågt ( var min förra skolsyster ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Leif är så jävla bra,fan vad ont det måste gjort på björn Jag hejar på veteranlaget Dom andra är ju fan mesar,särskilt han den där blonde fula killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts