Jump to content

Robinson

Sirius
 Share

Tänker du kolla på Robinson Imorgon/idag?  

53 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Första avsnittet var jättebra, synd med att de startar pakter innan tävlingen har börjat.

Är också väldigt glad över att Robban fick stanna (gillar också Emma väldigt mycket B) ).

Btw, är Pål Hollander han som åkte till Tallin (?) och hade någon konstig (?) dokumentär om de prosituerade i Estland/tallin? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första avsnittet var jättebra, synd med att de startar pakter innan tävlingen har börjat.

Är också väldigt glad över att Robban fick stanna (gillar också Emma väldigt mycket B) ).

Btw, är Pål Hollander han som åkte till Tallin (?) och hade någon konstig (?) dokumentär om de prosituerade i Estland/tallin? :mellow:

Ja, och i slutet hade han sex med en prostituerad B)

Själv tycker jag Robinson är ett av dom bästa TV-Programmen. Det är kul och se folk överleva. Jag hejar mycket på Robban, gissa om jag var spänd vid första Ö-Rådet den här säsongen :P Det är dåligt att dom bildar pakter från början... ;)

Emma och Zübeide är ju bara spralliga små flickor, iaf Emma.. Hennes personliga sak är en dagbok.. vafan ska man med en dagbok med på en tropisk ö ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Leif hittade den väl för en billig penning nånstans i thailand (eller var dom är) och som infödd norrlänning vet han kanske inte vad det är för nåt egentligen.. Så han tog den med sig till ön i förhoppning om att det är en milkshake-mixer eller nåt :wub:

Jag diggade Leif rätt rejält i förra robinson.. men sen tyckte jag att han flippade ut när det drog ihop sig till tävlingar med de sista deltagarna. Även om man är tävlingsmänniska så inser man att ett spel måste vara på lika villkor. Att han sedan inte bad om ursäkt att han hade uppfört sig som han gjorde, utan bara försökte försvara sig tycker jag visar hans riktiga personlighet.. och det var inge vidare trevligt.

Han e rätt kul och så.. han får gärna va med rätt länge i denna omgången, så man får se vilka crazy saker han gör på tävlingarna (utan honom skulle tävlingarna inte va lika spännande).. Men jag vill inte se honom som robinson. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor