Jocken Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Vad fick han den ifrån egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Vad fick han den ifrån egentligen? Han hittade den väll i skogen eller nått sånt. Förra året hittade han ju massor av skrot. Jag hoppas att Leif blir årets Robinsson, han har skön style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Första avsnittet var jättebra, synd med att de startar pakter innan tävlingen har börjat. Är också väldigt glad över att Robban fick stanna (gillar också Emma väldigt mycket ). Btw, är Pål Hollander han som åkte till Tallin (?) och hade någon konstig (?) dokumentär om de prosituerade i Estland/tallin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Jag kommer säkert kolla men bara när jag har tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Första avsnittet var jättebra, synd med att de startar pakter innan tävlingen har börjat. Är också väldigt glad över att Robban fick stanna (gillar också Emma väldigt mycket ). Btw, är Pål Hollander han som åkte till Tallin (?) och hade någon konstig (?) dokumentär om de prosituerade i Estland/tallin? Ja, och i slutet hade han sex med en prostituerad Själv tycker jag Robinson är ett av dom bästa TV-Programmen. Det är kul och se folk överleva. Jag hejar mycket på Robban, gissa om jag var spänd vid första Ö-Rådet den här säsongen Det är dåligt att dom bildar pakter från början... Emma och Zübeide är ju bara spralliga små flickor, iaf Emma.. Hennes personliga sak är en dagbok.. vafan ska man med en dagbok med på en tropisk ö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Jag hejar på björn, men jag misstänker att han åker ut p.g.a sin kunnighet i Överlevnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (redigerad) Emma och Zübeide är ju bara spralliga små flickor, iaf Emma.. Hennes personliga sak är en dagbok.. vafan ska man med en dagbok med på en tropisk ö Dagboken.... Citat från robban: - Hade jag åkt ut skulle jag ha slagit sönder hela ö-rådet, säger Robban Redigerad 23 november, 2003 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Hennes personliga sak är en dagbok.. vafan ska man med en dagbok med på en tropisk ö Det är ännu dummare att ta mig sig kort på barnen, som många har gjort. Det smartaste är ju att ta med sig grejer som fiskenät och liknande grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Det är ännu dummare att ta mig sig kort på barnen, som många har gjort. Det smartaste är ju att ta med sig grejer som fiskenät och liknande grejer. Sånt som hela gruppen har använding av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Jag kollade på e förr första avsnittet va bäst, då när han martin vann. men sen tycker jag att de bara blir dåligare och dåligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Det bästa är pristävlingar, då en enskild person vinner nått kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Jag såg inte hela programet i lördags men när jag kom till tv'n såg jag Leif gick å bar på en dator skärm... nån som vet varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Nån här sa att han hade hittat den, inte så troligt i det där skicket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 jag höll på att garva ihjäl mig när han kom med data skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Nån här sa att han hade hittat den, inte så troligt i det där skicket... Så du menar att han tog med sig en halvkass datorskärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Kent Larsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Så du menar att han tog med sig en halvkass datorskärm? Nej, men ändå...skapligt konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 jag tänkte vafaan ska han med den till???!! men det var ju leif så att det var inte så konstigt om han skulle ha tagit med den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 (redigerad) Undrar hur lång tid det kommer att ta innan han hittar hd:n? Redigerad 24 november, 2003 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Leif hittade den väl för en billig penning nånstans i thailand (eller var dom är) och som infödd norrlänning vet han kanske inte vad det är för nåt egentligen.. Så han tog den med sig till ön i förhoppning om att det är en milkshake-mixer eller nåt Jag diggade Leif rätt rejält i förra robinson.. men sen tyckte jag att han flippade ut när det drog ihop sig till tävlingar med de sista deltagarna. Även om man är tävlingsmänniska så inser man att ett spel måste vara på lika villkor. Att han sedan inte bad om ursäkt att han hade uppfört sig som han gjorde, utan bara försökte försvara sig tycker jag visar hans riktiga personlighet.. och det var inge vidare trevligt. Han e rätt kul och så.. han får gärna va med rätt länge i denna omgången, så man får se vilka crazy saker han gör på tävlingarna (utan honom skulle tävlingarna inte va lika spännande).. Men jag vill inte se honom som robinson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts