Sirius Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Imorgon är premiären för Robinson, och jag har följt alla säsongerna hitills. Är bara lite nyfiken vad ni andra tycker. (I hemlighet gör jag också denna till den "Sirius första officiella tråd som egentligen inte är officiell). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Om jag är hemma nån lördag-kväll kommer jag säkert kolla på det, Robinson kan vara rätt bra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Självklart kommer jag att kolla på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Den första omgången var den bästa.. det var underhållning.. Sedan har det bara blivit sämre och sämre för var år som gått.. (robinson-emma-året var dock inte så kasst) Det är konstigt.. jag tycker det är dåligt och jag stör mig rätt mycket på det.. men ändå tittar jag alltid. Jag tycker Farmen är dåligt och stör mig skitmycket på det.. men Farmen tittar jag inte på. Står inte ut med 2 minuter ens.. Så Robinson är fängslande på nåt sätt.. vet inte vad det är men på nåt sätt lyckas det ialafall få mig att titta, fast jag inte kollar på nån annan skräp dokusåpa.. Bra jobbat svt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Jag ska kolla på det, men jag vet inte vilken tid det är ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Vote: Nej Hatar Robinson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Ja, det ska jag kolla på. (Har ändå inget bättre för mig ) Robinsson är ganska bra ibland, svt har lyckats ganska bra... Men det har tv4 verkligen inte gjort, Farmen är verkligen skit! Vote: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Ja, det ska jag kolla på. (Har ändå inget bättre för mig ) Robinsson är ganska bra ibland, svt har lyckats ganska bra... Men det har tv4 verkligen inte gjort, Farmen är verkligen skit! Vote: Ja. jupp, farem suger gamla hängåsnor! Robinson är därimot ganska bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Ja det ska jag göra. ElGato, jag håller med dig 100% första omgången var bäst!! Men Harald Trött-igen ( ) var ju inte lika bra som Anders.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Ggäller ju att inte somna framför TV då, jag vaknade kl 7 (19.00) idag... trdde det var morgon och visste inte vilkan dag det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Synd att tjejerna startade ett krig/pakt (beror på hur man ser på det) som vanligt. Nu blev det killarna mot tjejerna som vanligt... idiotiskt, bra att megakärringen birgitta (notera litet "b") åkte ut... Annars bra att Robinson är tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Synd att tjejerna startade ett krig/pakt (beror på hur man ser på det) som vanligt. Nu blev det killarna mot tjejerna som vanligt... idiotiskt, bra att megakärringen birgitta (notera litet "b") åkte ut... Annars bra att Robinson är tillbaka Puh.. Det var nära!!! Go Robban säger jag bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Puh.. Det var nära!!! Go Robban säger jag bara! Det är Martin som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 leif ÄGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Leifs värderingar är dock inte acceptabla för mig! Men va heter mega-feministen? Snacka om att fiska tittar-sympati! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 var väldig kul faktsikt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (redigerad) Robinson ska jag definitivt kolla på, det är en dokusåpa med qualite till skillnad från big brother, farmen och andra b-såpor. Edit: glömmde att det var idag, får väl se reprisen Redigerad 23 november, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Självklart ska man se Robinson, det är en klassiker. Nu är det ju sista programet, och dom har satsat extra mycket tillochmed. Robinson, 24 och Tusenbröder följer/följde jag alltid. Speciellt 24, älskar den serien. Borde vi skapa en Robinson tråd eller gäller denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Jo, jag ska nog se på det. Det är ju mycket roligare att se på än Farmen eftersom detta rör sej om en tropisk ö. Det roliga med Robinson är ju miljön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Leifs värderingar är dock inte acceptabla för mig! Men va heter mega-feministen? Snacka om att fiska tittar-sympati! han äger ju. ni såg va han hitta idag va?? en dataskärm lol. den kunde man ju ha solt kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts