Sirius Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Hur använder man javafiler i hemsidor, .tex. om man ska använda andra slags menyer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 <script language="JavaScript" src="dinfil.js"> </script> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Hur använder man javafiler i hemsidor, .tex. om man ska använda andra slags menyer. Om det är en applet du menar: <applet code="dinapplet.class" width="200" height="50"></applet> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Kan man lägga den vart som helst koden eller ska den ligger i head? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Kan man lägga den vart som helst koden eller ska den ligger i head? Den ska ligga i body. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Hur ska jag göra om jag skulle vilja ha sådana här länkar (ni måste först gå in på sidan)? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Hur ska jag göra om jag skulle vilja ha sådana här länkar (ni måste först gå in på sidan)?:"> Det där är ingen applet, det där är DHTML eller JavaScript. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Hur ska jag göra om jag skulle vilja ha sådana här länkar (ni måste först gå in på sidan)?:"> Det är precis som Zyber säger alltså ingen applet så strunta i den koden jag gav dig. Kolla istället jojoxx.net och dynamicdrive.com för bra exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Den som var mest lik var DOM3, men den vill inte öppna sig automatsikt om ni förstår. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts