Princess Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Asså jag klarar inte uppdraget där man ska styra en radiostyrd helikopter.....finns d nån som kan hjälpa mejj?? ja vill ju komma vidare men d går ju inte....d är ju skitsvårt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Asså jag klarar inte uppdraget där man ska styra en radiostyrd helikopter.....finns d nån som kan hjälpa mejj?? ja vill ju komma vidare men d går ju inte....d är ju skitsvårt :'( Du får träna... finns inga tips eller någonting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Den är inte så svår, bara man tar det lungt. Flyg ganska högt så att arbetarna med hammare inte kan slå helikoptern, vakterna med Colt ska du köra på så att de dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mcandenboy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (redigerad) Jag vet ett bra sätt att klara uppdraget.Gå in på Bra fusksida och ladd ner trainern sen startar du trainern och trycker in LSHIFT+4 då går helikoptern inte isönder sen trycker du på LSHIFT+M då stannar du tiden.Sen är det skitenkelt att klara uppdraget.HEJ DÅ!!!!!! Redigerad 23 november, 2003 av mcandenboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Asså jag klarar inte uppdraget där man ska styra en radiostyrd helikopter.....finns d nån som kan hjälpa mejj?? ja vill ju komma vidare men d går ju inte....d är ju skitsvårt :'( Du är rätt dum i huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Du är rätt dum i huvet va lite trevligar vetja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Exakt var inte så jävla otrevlig! 007! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Du är rätt dum i huvet han försöker få hjälp ju crice du kan ta dom orden och stoppa upp i röven åter gå till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts