Gurgel Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Någon som vet var man kan ladda ner ikoner till datan??? gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 DeviantArt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Vetetusan var man får ner ikoner till datan, visste bara om att det fanns till datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 (redigerad) den va ganska bra men jag menade lite mer vanliga ikoner. oj såg att de fanns vanliga också men någon mer sida?. vill ha många föresten hur fixar man ikon till papperskorgen?? asså hur ändrar jag sånna som pappares korgar o sånt?? efter som de går inte o gå in i egenskaper o byt ikon där?? kanske lite n00b på detta :"> Redigerad 22 november, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (redigerad) den va ganska bra men jag menade lite mer vanliga ikoner. oj såg att de fanns vanliga också men någon mer sida?. vill ha många föresten hur fixar man ikon till papperskorgen?? asså hur ändrar jag sånna som pappares korgar o sånt?? efter som de går inte o gå in i egenskaper o byt ikon där?? kanske lite n00b på detta :"> egenskaper på skrivbordet... utseende.. byt ikon eller liknande, om jag inte är helt ute och cyklar.. *edit* för XP: Egenskaper för skrivbord -> Skrivbord -> Anpassa skrivbordet Redigerad 23 november, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Egenskaper för bildskärm --> Skrivbord --> Anpassa skrivbordet --> Markera ikon och tryck "Byt ikon" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 thx visa . men hur byter jag ikon till mina bilder o några andra mappar för de fanns inte där du visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 egenskaper för den mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Vilket os kör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 xp. @ jocke nej de vet jag men de står inte i vissa mappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Hmm, inte ens jag hittade nånstans att byta ikon på "Mina bilder"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 synnd . men min kompis har 2000 och han hade typ nått pogram eller nått som man kunde byta ikoner på typ windows. asså de pogrammet var med i windowns . kanske finns till xp också men har letat lite men inte hittat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Använd IconCool Editor och gör egna ikoner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 men de va inte de jag undra jag undrade ju hur jag ändrar dom men var hittar jag de pogrammet?? grtis va . men tack iaf e lite sugen på o gjöra egna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Använd IconCool Editor och gör egna ikoner! kan man göra bilder i PS och spara som .jpg och öppna där i och göra till ikoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 eller så använder man Axialis IconWorkshop, där man kan importera PSD-filer med transparency, layers och hela sjoflöjten ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (redigerad) eller så använder man Axialis IconWorkshop, där man kan importera PSD-filer med transparency, layers och hela sjoflöjten ( ) mama mia, hitta en tia! Grymt! *laddar* EDIT: Är det nån skillnad på sharewaren och köpversionen? Vet inte om jag orkar köpa, isåfall, vad är det för ändringar? Redigerad 23 november, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 mama mia, hitta en tia! Grymt! *laddar* EDIT: Är det nån skillnad på sharewaren och köpversionen? Vet inte om jag orkar köpa, isåfall, vad är det för ändringar? tror det är 30 dagars trial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 gör egna ikoner i paint, det är pisslätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Skapa en bild i 32x32 pixels. Rita din bild sen. Den färg på pixeln längst upp i vänstra hörnet, den färgen blir transparent i hela ikonen! Som om du inte vill ha något transparent, välj nån färg som du inte använder nån annanstans i bilden ! Spara som. x.ICO klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts