DaVVo Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Det finns ett fusk som faktiskt e roligt... det e Low Gravity fusket. Skaffa pansarvagnen och vänd kanonen bakåt, då får du fart av rekylen... Sen e det bara att hitta en lång raksträcka och skjuta! (du måste köra också...) Då kan man flyga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 Jag har testat det och jag flög över hela Portland . fast inget är bättre än......DODO!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 pansarvagnen är bättre än dodon om det gäller att siga uppåt och komma upp högt i luften(enligt min mening). :: fast de e något mer prestige och manuvrera dodon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 27 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Jag tar mig då aldrig riktigt upp i luften med dodon... Eftersom jag alltid flyger rakt in i ett hus direkt efter starten... Jag hinner aldrig flyga nog länge för att lära mig svänga heller... ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 27 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Dessutom så flyger den inte längre än till stan för då börjar den sjunka och kraschar in i en vägg... den tar sig aldrig uppåt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 27 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 När den börjar så flyger den uppåt och då stabiliserar jag den med turret down knappen så att den e pararellt med marken... men då börjar den flyga neråt och jag kraschar... Det står i guiden att man aldrig ska trycka uppåt men det verkar vara enda sättet att hålla den i luften.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Samlar du posts?? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 27 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Vilket Low gravity fusk. Måste ha missat något.Kan någon tala om vad fusket är, för det är väl till PC? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Vilket Low gravity fusk. Måste ha missat något.Kan någon tala om vad fusket är, för det är väl till PC? ??? CHITTYCHITTYBB tro jag det är..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 28 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Ja det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 ok....bara så du vet ......det står ju faktist....på denna sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Tack! Men fusket funkar inte? Jag ska prova det igen, annars får jag strunta i det. ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 hur vrider man kanonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 10 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Tryck på 4 el. 5 på numpaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 man komma upp i en grym hastighet om man vänder kanonen bakåt(på marknivå alltså). ganska smidigt att ha på polis uppdrag, bara att köra över allt och alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts