Jump to content

Lite dött!?

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alltså det Hultan sa fick mig att tänka! Vill vi verkligen vara datanördar hela livet? Om detta blir vår barndom borde vi nog alla lämna snarast möjligt! :huh:

man kan köna pengar på att sitta vid datorn, det kan man inte göra av att leka med lego eller rita på gatan eller hoppa hopprep.

man kan t.ex. göra spel/program, bli världsmästare på ett spel m.m.

tänk på vad datorn IGENTLIGEN gordes för

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

man kan köna pengar på att sitta vid datorn, det kan man inte göra av att leka med lego eller rita på gatan eller hoppa hopprep.

man kan t.ex. göra spel/program, bli världsmästare på ett spel m.m.

tänk på vad datorn IGENTLIGEN gordes för

Men vi blir ju också feta och dör i förtid! Men "Rather die loaded than live poor" eller? Själv prioriterar jag privatlivet så gott jag kan men det är sååå kul att sitta på forum! Fast av forum prioriterar jag TNZ! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första posten i denna tråd:

Tycker inte ni att det är lite dött här? Jag tycker att det står still, det känns som inget postas! Trotts att det är så mycket meddlemar inne så verkar det som forumet är totalt övergivet!
Nuvarande:

Jag har inte haft nå större problem med brudar, jag är datornörd. Det enda problemet är att jag intresserat mig för den tjej som INTE vill ha mig... krångligt.

Kanske ska hålla oss inom ämnet, eller :wub:

Iaf, kanske är inom samma område, men det är lite kul när det går liiite överstyr bara...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor