the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 och hultan är mamman och mdoeratorerna är barnvakterna, och vi är barnen, blaque är pappan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Forumet är en stor dokumentation av era liv som kanske era barnbarn kommer att läsa Ja, kul när de t.ex. får se MEJMEJMEJ's topic om runka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Ja, kul när de t.ex. får se MEJMEJMEJ's topic om runka! Jaa.. Det kommer jag ihåg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Alltså det Hultan sa fick mig att tänka! Vill vi verkligen vara datanördar hela livet? Om detta blir vår barndom borde vi nog alla lämna snarast möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Exakt! Vi är i brödaskap Jag gillar er allihopa här! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Vi är en Familj!! .. Och kommer alltid att vara en...:"> Jag älskar er allihop!! jag också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Hehe, ja vi är bröder i en härlig GTA-värld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (redigerad) Hehe, ja vi är bröder i en härlig GTA-värld! Jaa, Crice Min käre bror.. ( ) Redigerad 23 november, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Ja MM vi kommer jämt hålla ihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Alltså det Hultan sa fick mig att tänka! Vill vi verkligen vara datanördar hela livet? Om detta blir vår barndom borde vi nog alla lämna snarast möjligt! man kan köna pengar på att sitta vid datorn, det kan man inte göra av att leka med lego eller rita på gatan eller hoppa hopprep. man kan t.ex. göra spel/program, bli världsmästare på ett spel m.m. tänk på vad datorn IGENTLIGEN gordes för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 man kan köna pengar på att sitta vid datorn, det kan man inte göra av att leka med lego eller rita på gatan eller hoppa hopprep. man kan t.ex. göra spel/program, bli världsmästare på ett spel m.m. tänk på vad datorn IGENTLIGEN gordes för Men vi blir ju också feta och dör i förtid! Men "Rather die loaded than live poor" eller? Själv prioriterar jag privatlivet så gott jag kan men det är sååå kul att sitta på forum! Fast av forum prioriterar jag TNZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Alltså det Hultan sa fick mig att tänka! Vill vi verkligen vara datanördar hela livet? Om detta blir vår barndom borde vi nog alla lämna snarast möjligt! Att vara datornörd är inget negativt! Jag anser att jag själv är en datornörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Hatar att ingen vet vad Nörd betyder... Förutom dig Tobbeh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Förutom dig Tobbeh! Men! Säg gärna Tobbe, men skit i H:et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Att vara datornörd är inget negativt! Jag anser att jag själv är en datornörd. anser också mig som en datornörd folk säger de till mig, men jag bryr mig inte. alla har vi olika intressen i livet, och en av mina är just datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Ja men alltså tjejerna gillar ju inte datanördar! Inte dom snygga iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Ja men alltså tjejerna gillar ju inte datanördar! Inte dom snygga iaf! Jag har inte haft nå större problem med brudar, jag är datornörd. Det enda problemet är att jag intresserat mig för den tjej som INTE vill ha mig... krångligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Första posten i denna tråd: Tycker inte ni att det är lite dött här? Jag tycker att det står still, det känns som inget postas! Trotts att det är så mycket meddlemar inne så verkar det som forumet är totalt övergivet!Nuvarande: Jag har inte haft nå större problem med brudar, jag är datornörd. Det enda problemet är att jag intresserat mig för den tjej som INTE vill ha mig... krångligt. Kanske ska hålla oss inom ämnet, eller Iaf, kanske är inom samma område, men det är lite kul när det går liiite överstyr bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Ja, kul när de t.ex. får se MEJMEJMEJ's topic om runka! Haha! Den kommer jag ihåg... det postades 5 sidor på två timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Gtasajten kan man alldrig besvika Gtasajten är livet tänk en liv utan Gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts