Jacker Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Tycker inte ni att det är lite dött här? Jag tycker att det står still, det känns som inget postas! Trotts att det är så mycket meddlemar inne så verkar det som forumet är totalt övergivet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 som vanligt mellan gtaspelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 håller me dig Jacker 28 member online ingen postar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 (redigerad) Det är många inne men bara några postar Edit: Doh! va fult det blev nu när vi postade samtidigt Redigerad 22 november, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Det är många inne men bara några postar Edit: Doh! va fult det blev nu när vi postade samtidigt nej du skrev efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Inget nytt. så har det alltid varit och kommer alltid vara. Men 200-300 post/dag får man vara nöjd med ändå, det tar nog med tid att läsa igenom allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 När nästa GTA-spel kommer blir det fart på forumet igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Sedan när GTA serien lider mot sitt slut, lider även Forumet till sitt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Sedan när GTA serien lider mot sitt slut, lider även Forumet till sitt slut Man får ju hoppas att den dagen aldrig kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Nej, men tänk såhär: Någon dag kommer Gtasajten inte finnas mera = Sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Nej, men tänk såhär: Någon dag kommer Gtasajten inte finnas mera = Sant Jo, det kan ju vara sant. Men det liksom... Jag kan inte föreställa mig det, GTAsajten 4 EVER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Nej, men tänk såhär: Någon dag kommer Gtasajten inte finnas mera = Sant nej! tänk om hultan får barn som tar över, sedan i sin tur tar do över tänk 2200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Nej, men tänk såhär: Någon dag kommer Gtasajten inte finnas mera = Sant Alla kommer nån dag att växa ifrån forumet.. När hultan får familj så tror jag inte att han kommer sitta framför datorn hela tiden.. Och då kommer nog pengarna gå till barnen istället för gtasajten.. Det skulle ju vara om han skänkte gtasajten till nån annan när den dagen kommer.. Men som du skrev så kommer den dagen då gtasajten oxå kommer gå i graven.. Hoppas bara att det inte är än på länge... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 (redigerad) Alla kommer nån dag att växa ifrån forumet.. När hultan får familj så tror jag inte att han kommer sitta framför datorn hela tiden.. Och då kommer nog pengarna gå till barnen istället för gtasajten.. Det skulle ju vara om han skänkte gtasajten till nån annan när den dagen kommer.. Men som du skrev så kommer den dagen då gtasajten oxå kommer gå i graven.. Hoppas bara att det inte är än på länge... :'( Dessutom kan han ju inte sitta vid datorn och spela GTA, det är ju inte bra för barnen, att se på när deras far slår till en fet gubbe i Vice City (som säkert är urådrigt då) *Min 300:e post! Redigerad 22 november, 2003 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Undrar var alla Gtasajtare dras då, när/om Gtasajten försvinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Undrar var alla Gtasajtare dras då, när/om Gtasajten försvinner Alla drar kanske till den framtida sajten "in-memory-of-gtasajten.com"... Som sagt, någon gång kommer ju självklart GTAsajten att stängas... Hoppas bara att det är lååång tid kvar. Hultan, ta god tid på dig att ska familj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 GTAsajten kommer aldrig att dö Även om GTA-serien slutar så ska jag försöka hålla kvar sajten - i någon form. Forumet är en stor dokumentation av era liv som kanske era barnbarn kommer att läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Är jag ensam om att tycka att det är en sju helvetes gemenskap på Gtasajten ? Låter som en enda stor familj ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Vi är en Familj!! .. Och kommer alltid att vara en... :"> Jag älskar er allihop!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 kan bara hålla med mademan... a big family! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts