AE_Dave Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Jag har en liten hårddisk på 28 gb. Min brorsa har ställt in så att jag bara kan utnyttja 5 gb av de 28 gb. Så om jag försöker installera program för mer än 5 gb så står det bara "Det gick inte avsluta installationen, kontrollera att hårddisken inte är full eller att du har admin' priviligier" eller nåt sånt. Jag har kollat och jag har statusen "DatorAdministratör" men det är att min brorsa gått in nånstans och ändrat så jag bara kan använda 5 gb av 28 som sagt. Nå'n som vet hur jag kan fixa till det så jag kan använda alla 28 gb? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 (redigerad) Du kan prova högerklicka på C: (eller vad du nu har) och välja Egenskaper. Se'n trycker du på fliken där det står Kvot och kryssar för Aktivera kvothantering. Och en liten bit ner så ska det stå Begränsa diskutrymme till [storlek]. Ändra bara till 28GB eller vad du vill. Redigerad 21 november, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts