Lord of Slaanesh Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 http://www.dinpappa.com/index.php? Registrera er redan nu. Ett bra forum som har funnits i en månad. Vi behöver fler medlemmar. Välkommen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Haha, grymt forum, inte min smak innehållsmässigt men annars grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 95 medlemar är rätt bra faktiskt, de har ju bara funnits i en månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 moget namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 wannabe 1337 forum, titta hur dsom snackar, och kolla: 'M0dz0rz' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 HA! Du är ju från Trad's forum! Haha, där är du ju helt hatad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 *Host*Reklam*Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Hur har du lyckas fått så många medlemma på en månad? Har fått 24 på 3 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 lol @ sensate posten Varför står det inte att jag är senaste reggade membern? Alltså member 100..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 lol @ sensate posten Varför står det inte att jag är senaste reggade membern? Alltså member 100..... Du kanske inte är den hundrade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Coolt forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 JA men du är från Trad! Jag är också medlem där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord of Slaanesh Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 BUUUUUUUUUUMP!!!!!!!!!!!!!!! Registrera er redan nu ! Vem bryr sig om att jag är helt hatad på Trad? Innan jag spammade ner Trad med "dinpappa.com - Ett mycket bättre forum" så bannade jocke mig ändå "för att jag inte skrev något vettigt" även fast ingen skriver något vettigt där. Varje månad gör någon en topic om typ "min pappa har dött" och om man skriver typ 1 sak i onödan så blir man bannad direkt. DÄrFÖR ÄR DET BÄTTRE ATT REGISTRERA ER PÅ DINPAPPA.COM (www.dinpappa.com). Tänk om ni till slut blir en MoDz0rZ ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Men det stämmer inte. Man blir inte bannad för ett felsteg. Och det där hjälpte nog inte som reklam. Nu tror alla (iaf jag) att det är ett spamforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord of Slaanesh Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Det är inte det men det är inte lika hårda gränser! Registrera er redan nu så kan alla hjälpa till att göra forumet ännu bättre. Och glöm inte: Imorgon kan forumet ha försvunnit av någon hackare (eller nåt). Så registrera er redan nu så har ni försäkrat er om att ha skrivit där . Imorgon kan det vara försent. www.dinpappa.com - Ett mycket bättre forum för oss alla Välkomna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Jag har ignen aning, men är det inte förbjudet att göre reklam för andra forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 http://forum.ipsource.net bli medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 http://www.stava.nu : Lär er stava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Jag har ignen aning, men är det inte förbjudet att göre reklam för andra forum? nepp, inte vad jag har hört..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 a, ok, det var så på swec så jag trodde att det var hr också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts