Wild_hawk Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Tjena hultan! jag tänckte kan vi inte fixa ett chat rum på msn så kan alla chata på gta sajten för alla har ju inte mirc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Varför ska man chatta, jag tycker det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 MSN är nog ingen vidare bra idé, tyvärr. När jag får tid så tänker jag göra en liten guide om IRC så att alla som verkligen vill komma in kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ja gör det!! Jag fattar inget där!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 MSN är nog ingen vidare bra idé, tyvärr. När jag får tid så tänker jag göra en liten guide om IRC så att alla som verkligen vill komma in kan det. Vill du ha hjälp med det med?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 När jag får tid så tänker jag göra en liten guide om IRC så att alla som verkligen vill komma in kan det. Ja, gör det! mIRC är lite krångligt faktiskt. Hur sätter man t ex på ljud i programmet. Alltså så att det plingar till varje gång någon skriver något ocj man får ett nytt meddelande? Stellis försökte lösa problemet häromdan, men utan framgång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Ja, gör det! mIRC är lite krångligt faktiskt. Hur sätter man t ex på ljud i programmet. Alltså så att det plingar till varje gång någon skriver något ocj man får ett nytt meddelande? Stellis försökte lösa problemet häromdan, men utan framgång... lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Hoppas det går bra Blaque! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Ja, gör det! mIRC är lite krångligt faktiskt. Hur sätter man t ex på ljud i programmet. Alltså så att det plingar till varje gång någon skriver något ocj man får ett nytt meddelande? Stellis försökte lösa problemet häromdan, men utan framgång... hehe, jag har kommit på det.. nästan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts