GiZmo Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 kanske därför att hela 'ad':en är en bild jaja.. men det är inte alltid så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 jaja.. men det är inte alltid så! det finns nåt som heter alt+F4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Brukar vara många som åker på den okej.. inget händer om man råkar dubbel klicka men sen direkt stänger av datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 alltid när jag kollar mailen så har jag fått skitmånga porrmeddelanden, finns det nåt sätt att stoppa alla sådana?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 ja ad-aware lavasoft.se / .com eller nått, annars finns ju google.com och download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 alltid när jag kollar mailen så har jag fått skitmånga porrmeddelanden, finns det nåt sätt att stoppa alla sådana?? Skaffa ett bra spam filter, i t.e.x Outlook kan man filtrera bort mail som innehåller vissa ord i ämnesraden och Hotmail har som alla vet ett inbyggt spamfilter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Jag fick ett porr-program installerat på datorn automatiskt, med ikon på skrivbordet å allting. Jag tog förstås bort det, det hette Date Maker Sweden, typ. hade blå ikon med nått rött i. När man startade det kom det porr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts