kariya Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 jag hittar inte en sån här topic, men sett den inan. men varje gång jag är innne på internet och ska stänga av kommer porr grejen :'( skit många har fått de, en familj fick betala 80.000 kr :'( I'm cold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Uppdatera virusprogrammet, scanna datorn eller ladda hem Adaware. Det är ett program som tar bort bakdörrar och dylikt. Här kan du ladda ner det. Och ja, det är Freeware men ett mycket bra program! Som du kan se när du klickat på länken så har 23,070,864st laddat ner det bara från Download.com. Det du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Vi har Adawere och det är ruskigt bra, tar bort bakdörrar som Urachez säger och massa spionprogram ! Vi har inte haft något skit på datorn sen flera månader ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Jag har ADSL, men för dem som har 56k eller ISDN ( dialers funkar på ISDN va? ) så kan man ladda hem ett bra prog. från konsumentverket, Bluffstopparen. Funkar bara på Windows NT, 2000 och XP men en Windows 95, 98 och ME-version är på gång! Laddas enklast ned här. Konsumentverket - Bluffstopparen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 För det första, sluta tryck på "Ja" på alla popups när du porrsurfar. Sedan, rekomenderar jag (som alla andra), adware. Billigt, bra och enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 (redigerad) Vi har Adawere och det är ruskigt bra, tar bort bakdörrar som Urachez säger och massa spionprogram ! Vi har inte haft något skit på datorn sen flera månader ! brorsan fixade de... tror jag annars laddar jag hem skiten sen, de är på hans dator så...jag vet inte Jocke: du verkar inte veta va de är jag har inte varit innne på s+ånt skit och inte min bror heller och inte dom som har fått de hem de skickas bara ut... Redigerad 21 november, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 "Skickas bara ut". Får man fråga hur det skickades ut ? Genom vadå ? Har också haft det där problemet, en surfbar...men Adware lyckades ta bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 "Skickas bara ut". Får man fråga hur det skickades ut ? Genom vadå ? Har också haft det där problemet, en surfbar...men Adware lyckades ta bort det svårt att förklara, de länkar till en ida, så om jag går in på en sida och sedan går bort kommer de fram de va snyggats.se min bror va inne på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Jaha, du menar XXX SMS-KUL Kontaktannonser ? Jo, dom hatar jag. Både i startmenyn och på det välstädade skrivbordet kommer dom. Dubbelklicka aldrig på ikonerna, det är då pengarna börjar rulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 en annan anleding är internet explorer. Jag går ALDRIG ut på internet med internet elxplorer, förutom då jag laddar hem mozilla. Främst för säkerhets skäl (hur stavas det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 För det första, sluta tryck på "Ja" på alla popups när du porrsurfar. Sedan, rekomenderar jag (som alla andra), adware. Billigt, bra och enkelt! Brukar inte påpeka sånt här, men du skrev fel 2 gånger... Programmet heter AdAware, och Adware (spionprogram) är det AdAware tar bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Jaha, du menar XXX SMS-KUL Kontaktannonser ? Jo, dom hatar jag. Både i startmenyn och på det välstädade skrivbordet kommer dom. Dubbelklicka aldrig på ikonerna, det är då pengarna börjar rulla. jag vet 80.000 fick en familj betala! man kan ju inte anmäla de heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 För det första, sluta tryck på "Ja" på alla popups när du porrsurfar. Sedan, rekomenderar jag (som alla andra), adware. Billigt, bra och enkelt! Vad det än är ska man ALLTID läsa igenom popup rutorna för ibland kan det vara så här: To install SHITBOX toolbar press YES!! To install SHITBOX toolbar press NO!! Brukar vara många som åker på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Vad det än är ska man ALLTID läsa igenom popup rutorna för ibland kan det vara så här: Brukar vara många som åker på den okej.. inget händer om man råkar dubbel klicka men sen direkt stänger av datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 nej, men innan du går ut på internet så, ta bort alla cookies, och kör ipconfig /renew i kör (start > kör) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 jag vet 80.000 fick en familj betala! man kan ju inte anmäla de heller Man behöver inte betala det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 *tips* gå in och sök efter "dialer" på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 oftast brukar det stå Install/Accept/Ok och Cancel, och inte No/Yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 (redigerad) ibland kan det ju också va en bild där det står yes/no på så om man trycker på no så blir det ändå yes... (dumt förklarat!) Redigerad 21 november, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 ibland kan det ju också va en bild där det står yes/no på så om man trycker på no så blir det ändå yes... (dumt förklarat!) kanske därför att hela 'ad':en är en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts