Arman Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 En kompis till mig har helt konstiga fusk till Vice City! Det är koder som att åka på vatten, kvinnomagnet, byta skin mm! Jag brukar ju inte spela med fusk, så är det något jag har missat? PS: Koderna funkar ej på min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Ja, det är något du har missat. Konstigt att det inte funkar för dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 En kompis till mig har helt konstiga fusk till Vice City! Det är koder som att åka på vatten, kvinnomagnet, byta skin mm! Jag brukar ju inte spela med fusk, så är det något jag har missat? PS: Koderna funkar ej på min dator jäklar, jag har också missat det tydligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 En kompis till mig har helt konstiga fusk till Vice City! Det är koder som att åka på vatten, kvinnomagnet, byta skin mm! Jag brukar ju inte spela med fusk, så är det något jag har missat? PS: Koderna funkar ej på min dator dom fusken e skitroliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Nja...det var ju inte så nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 nepp hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 En kompis till mig har helt konstiga fusk till Vice City! Det är koder som att åka på vatten, kvinnomagnet, byta skin mm! Jag brukar ju inte spela med fusk, så är det något jag har missat? PS: Koderna funkar ej på min dator http://www.gtasajten.com/gtavc/fusk.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
woodis Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 En kompis till mig har helt konstiga fusk till Vice City! Det är koder som att åka på vatten, kvinnomagnet, byta skin mm! Jag brukar ju inte spela med fusk, så är det något jag har missat? PS: Koderna funkar ej på min dator annars kan du ju göra som så att du laddar ner en trainer... det funkar ju det och..... det kan du hitta här t ex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The insect Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 jag kan ett enkelt fusk så¨man kan fuska även så man kan få 100% man laddar bara ner ett fusk program min kompis har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 jag kan ett enkelt fusk så¨man kan fuska även så man kan få 100% man laddar bara ner ett fusk program min kompis har det Uhm, jo, det kallas trainer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts