Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Cops är ett MS-DOS program, när jag klickar på programikonen kommer kommandolken fram i 1 sekund sen händer inget mer. Kan det bero på att jag har Windows XP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Cops är ett MS-DOS program, när jag klickar på programikonen kommer kommandolken fram i 1 sekund sen händer inget mer. Kan det bero på att jag har Windows XP? Prova att köra den i kompabilitets läge med 98. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Cops är ett MS-DOS program, när jag klickar på programikonen kommer kommandolken fram i 1 sekund sen händer inget mer. Kan det bero på att jag har Windows XP? Jag har WINDOWS 98... Öppnas i MS-DOS fönster... Dumt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag har WINDOWS 98... Öppnas i MS-DOS fönster... Dumt.. Men fungerar programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Men fungerar programmet? Näpp.. De funkar ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag har fortfarande inte lyckats lösa problemet med järnvägen, när tåget svänger ser det helt sjukt ut, vagnarna svänger utanför spåret. Har du Gtajägaren testat att bygga en järnväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag har fortfarande inte lyckats lösa problemet med järnvägen, när tåget svänger ser det helt sjukt ut, vagnarna svänger utanför spåret. Har du Gtajägaren testat att bygga en järnväg? Nää.. Men jag har sett att vagnarna flyger utanför spåret... ---- ÄDIT BY GTaJäGaReN ---- Nu ska jag sticka från datan ett tag!! Ses sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 3 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 var skall jaskrivain koderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Du ska skriva alla koder i Mission.ini filen, var nånstans beror på vilka texturer du gjort din bana med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 8 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 var hittar ja koderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Nu har jag laddat upp två screenshoots från min GTA1-bana, bilderna finns på min GTA-sajt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Bravo!! Måste fixa gta1 sen när du lagt upp den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 nån som har nån fil jag kan översätta till sevsnka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 jag tror nog ingen har vet vad sevsnka är för språk så vem vill ha en fil översatt till det språket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 förlåt för att man finns då¨ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts