marulf Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 jag vet hur man bygger upp banan och allting men jag vet inte hur man skall kunna spela den kan någon hjälpamig me de? break zabatsu!!!! bee a LOOOOOOOONNNIIIIEEEEE!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Detta har redan tagits upp i flera andra topics... Läs min modding-guide på min GTA-sajt, klicka på Info i huvudmenyn och välj sedan GTA modding-guide. Där står grunderna i hur man moddar GTA1 och gör egna banor. Läs även den engelska guiden till Junction25. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 men cp mission.ini var fan skall jag skriva in dom kåderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 jag hittade 3 mission.ini filer. när jag skulle öppna dom blev det fel \ a loooonie who needs help Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Gå in på "Your control Panel" sen till "Edit signature" och skriv in din signatur där!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 jag hittade 3 mission.ini filer. när jag skulle öppna dom blev det fel \ a loooonie who needs help Det finns bara en mission.ini fil i GTA-foldern och den är på ca 1,25 mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 men jag kan ej öppna någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 men jag kan ej öppna någon Märkligt, när jag klickar på Mission.ini öppnas filen i Anteckningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 den säger att den e för stor för antäckningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 den säger att den e för stor för antäckningar Öppna den i Håller med till 100%!.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 den vill öppna den i Håller med till 100%! pad men de funkarinte " fel vid start av Håller med till 100%! pad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 den vill öppna den i Håller med till 100%! pad men de funkarinte " fel vid start av Håller med till 100%! pad" Då e de väl nått fel i programmet....Men du kan ju försöka med att öppna i Microsoft Håller med till 100%!.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 jahopp nu kan ja öppna den men vad ser jag? de e ju liberty citys mission.ini vad gör ja nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 jahopp nu kan ja öppna den men vad ser jag? de e ju liberty citys mission.ini vad gör ja nu? Mission.ini innehåller uppdrags-koderna till alla banorna, det börjar med Liberty City, de första koderna där det står Telephone efter kordinaterna är koderna för alla telefoner som finns i Liberty City. Har du läst min modding-guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 jo ja läste den fasst dehär me mission.ini avbröt allt. men jag skall göra igen, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 hhhmm tom mission.ini? de vet ja inte om jag har ja hitta bara den med alla andra städers koder //////////7 newbee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 skit arvid, den tomma mission.ini på din sida går ej att få ner, det kommer massa PKÉ&J$í‹£$); mission.iniÅÓMk„0à»à˜c i1±Û»¸Âö‹t)ÒCÔ@&-¦Kñß7&–²¥kJ@‘‰ÎCÆ·ÀÏaQÕÁš—¬}ï åú²ÍŽA »ê¶o"¤·â(<¬È¼Ú?_DÐâöëä);èYܛ⠶[–»íî˜ëÂײEs ƒ‚XņÕü$Î’}øsè¯ ²Ì’|µIòt…çoÿÝ}8ˆ0H©|•%m8œ¤WBl gò'!°†»_ ±_ƒ™Ä•ÈºeT0?§E(*˹Úÿ4¼Ð¶ö'è øb ¦ FúöÎDx28"1U0~ŽLø@ÄŽâ‘W ¸‚=å²aJYàTp„ø¿ ˜\ ÄdÀÈþÎDøB8"1™0fVáÈÄìŠOPK É&J$í‹£$); mission.iniPK9R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 skit arvid, den tomma mission.ini på din sida går ej att få ner, det kommer massa PKÉ&J$í‹£$); mission.iniÅÓMk„0à»à˜c i1±Û»¸Âö‹t)ÒCÔ@&-¦Kñß7&–²¥kJ@‘‰ÎCÆ·ÀÏaQÕÁš—¬}ï åú²ÍŽA »ê¶o"¤·â(<¬È¼Ú?_DÐâöëä);èYܛ⠶[–»íî˜ëÂײEs ƒ‚XņÕü$Î’}øsè¯ ²Ì’|µIòt…çoÿÝ}8ˆ0H©|•%m8œ¤WBl gò'!°†»_ ±_ƒ™Ä•ÈºeT0?§E(*˹Úÿ4¼Ð¶ö'è øb ¦ FúöÎDx28"1U0~ŽLø@ÄŽâ‘W ¸‚=å²aJYàTp„ø¿ ˜\ ÄdÀÈþÎDøB8"1™0fVáÈÄìŠOPK É&J$í‹£$); mission.iniPK9R Jag testade just att ladda ner den tomma mission.ini från min filsida och det gick alldeles utmärkt. När kommer de där konstiga tecknen fram? när du försöker ladda ner eller när du öppnar mission.ini? Kolla din Junction25-mapp, där ska det finnas en tom mission.ini Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 när jag skall ladda ner det men nu kan den inte ens öppna länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 när jag skall ladda ner det men nu kan den inte ens öppna länken Hämta-fil-rutan ska komma upp när man klickar på länken, stäng av din webbläsare och försök sedan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts