GTA_Snubbe 2 Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Hej jag hade tänk mig att detta skulle vara en topic som handlar om Unreal Turnament 2003... Så .... Börja skriva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Inte för att vara petig men... det heter 'Unreal Tournament' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Orka Disktuera om UT2k3. NU väntar man ju på UT2k4 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 mmm men jag bara undra finns de ingen träning på UT2003.. Bara undra för de verkar inte finnas nån men men ... man måste ju va säker.. för de finns ju på de gamla... men men //// Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 (redigerad) Nej det finns ingen "träning" men det finns ju "Instant Combat" där du får välja bot-antal (eftersom Instant Combat spelas på lokal dator) , mutationer och vilka banor du ska spela.Så, man kan ju säga att det är ungefär som det gammla UT's practice mode. *EDIT* Lite mycket "men men..." hehehe Redigerad 25 november, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 (redigerad) nån som komemr ihåg länken till sidan med en starwarsmod till UT2003? edit* hittade http://www.ut2003troopers.co.uk/ Redigerad 25 november, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 nån som komemr ihåg länken till sidan med en starwarsmod till UT2003? edit* hittade http://www.ut2003troopers.co.uk/ Den var gammal... Här är den riktiga! 2.1 versionen(tror jag)har nyss släppts... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 när kommer ut 2004 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Typ början eller mitten av 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 (redigerad) Lirade lite på Curse3 hos en kompis idag... ÅÅÅÅÅHHHH vad jag blev sugen på att mappa.... tror jag installerar det igen. *EDIT* Jag har lite problem med att göra terräng (alltså kullar och så) i Unreal Editorn nå'n som vet hur jag ska g`öra? isf adda mig på msn: westerlund_333@hotmail.com Redigerad 4 december, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts