kattälskaren Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Om man kör 90 personer och sparar och stänger av och laddar sen,och kör 10 sen,har jag klarat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Blir det så on man stänger av vc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Om man kör 90 personer och sparar och stänger av och laddar sen,och kör 10 sen,har jag klarat då? det är en sak som jag också har undrat läääänge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xellos Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 man kan göra alla taxi uppdrag när du nu vill, bara du fått in 100 totalt så e de klart vid vilken tid punkt som helst. se till o spara bara! *host Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr Chich Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 men gäller det för Fire truck missions, Police car missions och Ambulance missions? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts