Jump to content

Gömt paket och likbil - var?

Ebany
 Share

Recommended Posts

Det ska finnas ett gömt paket i ett övergivet hus på samma ö som filmstudion. Var?!?!? Jag har sökt femtio gånger och hittar den inte. Det sjuka är att jag har hittat 100 paket förut men inte vet då jag var jag hittade det här paketet den gången.

Och så finns en bild på en likbil i turistguiden som följde med PS2-versionen. Den ska stå utanför en begravningsbyrå. Var hittar man den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ska finnas ett gömt paket i ett övergivet hus på samma ö som filmstudion. Var?!?!? Jag har sökt femtio gånger och hittar den inte. Det sjuka är att jag har hittat 100 paket förut men inte vet då jag var jag hittade det här paketet den gången.

Och så finns en bild på en likbil i turistguiden som följde med PS2-versionen. Den ska stå utanför en begravningsbyrå. Var hittar man den?

Du kan bara använda likbilen på uppdraget "Two Bit Hit" som du får av Avery. Om du inte tar den på den uppdraget och lägger in den i nån garage kan du kyssa den farväl

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade också problem med det paketet...jag tror man ska upp, på nått ställe...och hoppa ned..i "ett hål" fast det kan va lite svårt å se hålet..

Paketet ligger i det vänstra huset om man står med filmstudion i ryggen. Själva paketet ligger i ett rum utan dörr direkt snett till höger. Man måste gå upp för trappan och hoppa ner i rummet.

Här är en liten skiss:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor