Jump to content

Elesto Mania

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Sökte men hittade ingen Elesto Mania Topic så jag gör en ny ...

Några som spelar det? Jag tycker det är skit kul för att vara ett sånt simpelt spel !

Här kan ni lägga upp era banor, tips eller vad som helst som handlar om spelet ! Håller på med en bana och den blir hyffsat stor :D

Bah, Alla lirar det spelet i plugget på 132mhz datorer! ^_^

Orka! prova. Körde en gång fick så mycket pisk att jag inte vill lira igen. ¨¨

:'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

i våran skola lägger alla tjejer (snygga fjortisar), upp nakenbilder på sig slälv, jag har bilder på en, det ryktas om att en annan också har gort det.

På en bild på har hon fingret i fi**an! :), det roliga var, att det var webcam live, en kille hade tagit printscreen på den då han kollade... Vet inte vilken det var, den har gått igenom många personer, man frågar den som man fick den av, och han fick den av en annan osv osv osv osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

i våran skola lägger alla tjejer (snygga fjortisar), upp nakenbilder på sig slälv, jag har bilder på en, det ryktas om att en annan också har gort det.

På en bild på har hon fingret i fi**an! :lol:, det roliga var, att det var webcam live, en kille hade tagit printscreen på den då han kollade... Vet inte vilken det var, den har gått igenom många personer, man frågar den som man fick den av, och han fick den av en annan osv osv osv osv.

:) mmm.... Synd att det inte händer här..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vilken skola går ni på då? det är 110% förbjedet att använda spel i min skolas datorsal.

jag är säker på att jag kommer att bli avstängd, jag brukade bli det på min gammla skola, en gång i typ en hel termin.... (jag hade INTE kommit på vad adminenns login grejs var... inte dfet, nädå) :)

går i typ en friskola där alla får låna varsin laptop (asså bärbar data) så vi sitter o spelar o så på rasterna :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sökte men hittade ingen Elesto Mania Topic så jag gör en ny ...

Några som spelar det? Jag tycker det är skit kul för att vara ett sånt simpelt spel !

Här kan ni lägga upp era banor, tips eller vad som helst som handlar om spelet ! Håller på med en bana och den blir hyffsat stor :lol:

har de någon stans.

en gång så stog det en länk var man kunde ladda det på gtasajtens

Redigerad av köttis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor