Karatemorfar Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Sökte men hittade ingen Elesto Mania Topic så jag gör en ny ... Några som spelar det? Jag tycker det är skit kul för att vara ett sånt simpelt spel ! Här kan ni lägga upp era banor, tips eller vad som helst som handlar om spelet ! Håller på med en bana och den blir hyffsat stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Sökte men hittade ingen Elesto Mania Topic så jag gör en ny ... Några som spelar det? Jag tycker det är skit kul för att vara ett sånt simpelt spel ! Här kan ni lägga upp era banor, tips eller vad som helst som handlar om spelet ! Håller på med en bana och den blir hyffsat stor Bah, Alla lirar det spelet i plugget på 132mhz datorer! Orka! prova. Körde en gång fick så mycket pisk att jag inte vill lira igen. ¨¨ :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Jag hitta nå skit på internet om E.M så man kunde fixa crossen hur snabb som hällst + att man var odödlig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Har Elma + Elma Nitro Patch (patchen som gör att man blir odödlig blandannat) nåstans på datorn, vill ni hadet så är det bara att fråga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 vi spela det på våra datorer i skolan för de va de ända vi kunde ha ett tag men sen börja vi lira annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 vilken skola går ni på då? det är 110% förbjedet att använda spel i min skolas datorsal. jag är säker på att jag kommer att bli avstängd, jag brukade bli det på min gammla skola, en gång i typ en hel termin.... (jag hade INTE kommit på vad adminenns login grejs var... inte dfet, nädå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 haha, i fyran blockade jag och en polare datalärarens konto, och skapade sedan mappar som vi låste för alla utom oss, tog bort användare osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 haha, i fyran blockade jag och en polare datalärarens konto, och skapade sedan mappar som vi låste för alla utom oss, tog bort användare osv. Jaaa.. tänk vad skojj man kan ha i plugget för en gångs skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Äh...Det är ju bara skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Jo det är grymt. Har varvat det. Har det i skolan med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 i våran skola lägger alla tjejer (snygga fjortisar), upp nakenbilder på sig slälv, jag har bilder på en, det ryktas om att en annan också har gort det. På en bild på har hon fingret i fi**an! , det roliga var, att det var webcam live, en kille hade tagit printscreen på den då han kollade... Vet inte vilken det var, den har gått igenom många personer, man frågar den som man fick den av, och han fick den av en annan osv osv osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Uch.. Hatar det bugg spelet.. Drog igenom alla banor när det var "inne".. Suger egentligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 i våran skola lägger alla tjejer (snygga fjortisar), upp nakenbilder på sig slälv, jag har bilder på en, det ryktas om att en annan också har gort det. På en bild på har hon fingret i fi**an! , det roliga var, att det var webcam live, en kille hade tagit printscreen på den då han kollade... Vet inte vilken det var, den har gått igenom många personer, man frågar den som man fick den av, och han fick den av en annan osv osv osv osv. mmm.... Synd att det inte händer här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 vilken skola går ni på då? det är 110% förbjedet att använda spel i min skolas datorsal. jag är säker på att jag kommer att bli avstängd, jag brukade bli det på min gammla skola, en gång i typ en hel termin.... (jag hade INTE kommit på vad adminenns login grejs var... inte dfet, nädå) går i typ en friskola där alla får låna varsin laptop (asså bärbar data) så vi sitter o spelar o så på rasterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 går i typ en friskola där alla får låna varsin laptop (asså bärbar data) så vi sitter o spelar o så på rasterna vilka skolor går ni i jag går i l`estradska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 (redigerad) Sökte men hittade ingen Elesto Mania Topic så jag gör en ny ... Några som spelar det? Jag tycker det är skit kul för att vara ett sånt simpelt spel ! Här kan ni lägga upp era banor, tips eller vad som helst som handlar om spelet ! Håller på med en bana och den blir hyffsat stor har de någon stans. en gång så stog det en länk var man kunde ladda det på gtasajtens Redigerad 21 november, 2003 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Elasto Mania, det var länge sen man körde det. Första versionen, Across, kommer jag ihåg att jag spelade en del för kanske fem år sen. Det är rätt kul faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Här har ni min bana. ----> Zip Fil Den går att klara, men det kan vara en aning svårt att komma på hur. Skriv gärna vad ni tycker om den. Är den för stor kanske ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 haha, den var skön ! Här är min, men den är inte klar .... Men den går att klara !Test.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Vad går du på för skola egentligen? "The-copy"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts